۵۶۱ میلیارد تومان چک وصول نشده در شهرداری تهران

به گزارش نخ نیوز، اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در جریان نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، بررسی ‌گزارش حسابرسی مناطق ۸، ۱۰ و ۱۸ را در دستور کار قرار دادند.

میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه شورا در زمان بررسی گزارش حسابرسی منطقه ۸ گفت: چک هایی در وجه شهرداری تهران از دهه ۷۰ و ۸۰ در شهرداری وصول نشده است.

وی با بیان اینکه ۴۵۹ میلیون تومان چک در منطقه ۸ وصول نشده است، گفت: در شهرداری تهران ۵۶۱ میلیارد تومان چک وصول نشده وجود دارد که ارزش ۳۲۴ میلیارد تومان است.

وی ادامه‌داد: مبلغ این چک ها بالای یک میلیارد تومان است و به ارزش روز، مبلغ قابل توجهی را شامل می شود.

وی با بیان اینکه اگر اراده ای برای وصول چک ها وجود داشته باشد، هزاران میلیارد تومان به خزانه وارد می شود، گفت: باید نهضتی شکل بگیرد که این چک ها را وصول کند.

مظفر افزود: باید انضباط مالی در حوزه دارایی ها بر اساس استانداردهای حسابرسی داشته باشیم که از سال ۹۶ تا ۹۹ بی نظمی در ثبت دارایی های منطقه ۸ مشاهده می شود.

مظفر با بیان اینکه یکی از املاک منتسب به حمام مرمر در منطقه وحیدیه رها و به محل آسیب های اجتماعی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: باید تعیین تکلیف در این زمینه صورت بگیرد تا شهرداری بتواند تملک آن را انجام دهد.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره نرخ پروژه مشارکتی خیالستان زندگی در بزرگراه امام علی(ع) نیز گفت:این طرح سالهاست که طراحی شده و پروژه غیر فعال است و مردم به شدت گلایه‌مند هستند.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ نیز خیالستان زندگی را به عنوان یک نقطه آسیب اجتماعی در منطقه دانست و گفت: بودجه ای که برای پیشبرد طرح به کار گرفته شد برای شهرداری مقرون به صرفه نیست و توجیهی ندارد.

در نهایت گزارش حسابرسی منطقه ۸ با اکثریت آرا تصویب شد.

ادامه دارد….

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x