تعلل نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به تماس تلفنی محمود عباس

دفتر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای انجام مکالمه تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تلاش کرد؛ اما نخست‌وزیر این رژیم در پاسخگویی تعلل می‌کند.

به گزارش نخ نیوز، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، سایت عبری زبان “واللا” اعلام کرد، دفتر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش کرد تا تماس تلفنی با یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تبریک سال نو یهودی داشته باشد؛ اما دفتر لاپید در پاسخگویی تعلل می‌کند. دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این مکالمه انجام خواهد شد.
روزنامه هاآرتص نوشت، روعی کونکول، سخنگوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل درخواستی از ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین درباره انجام مکالمه بین لاپید و عباس دریافت نکرده است.
بعدا نیز دفتر لاپید مدعی شد این درخواست قبل از مراسم سال نو یهودی ارسال شده است اما روز چهارشنبه به دفتر لاپید رسیده است.
دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا زمانی که درخواست فلسطین پابرجا باشد این مکالمه انجام خواهد شد.
دو روز پیش عباس تماس تلفنی با بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی داشت و دفتر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که این مکالمه در راستای تبریک سال نو یهودی به مسئولان اسرائیلی بوده است. در مقابل گانتس و هرتزوگ اعلام کردند که در مکالمه تلفنی با عباس به اوضاع میدانی و امنیتی کرانه باختری پرداخته و با وی درباره ادامه هماهنگی امنیتی به توافق رسیدند.
یک مسئول اسرائیلی نیز اعلام کرد گانتس در این مکالمه با عباس بر لزوم استقرار دستگاه‌های امنیتی فلسطین در سرتاسر کرانه باختری تاکید کرد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x