فرمانده انتظامی کردستان: نیروی انتظامی با آشوبگران مماشات نمی کند

سردار علی آزادی روز جمعه در گفت و گو با نخ نیوز افزود: ضد انقلاب و گروهک های معاند با هدایت استکبار جهانی در صدد ناامن کردن منطقه و کشور هستند که در یک اقدام پیشدستانه شب گذشته موفق شدیم ۶۵ قبضه سلاح شامل ۴۰ قبضه کلت کمری و ۲۵ قبضه سلاح شورشی وینچستر که برای تجمعات استفاده می شود را کشف و ضبط کنیم.

وی افزود: ضد انقلاب با هدف کشته سازی قصد داشت این محموله را در شهرها و استان های مختلف توزیع کند و با این اقدام باعث ناامنی بیشتری شود که با پیشدستی پلیس این توطئه در نطفه خاموش شد.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان که در شهرهای دیگر هم کشفیات داشتیم افزود: از جمله آن می توان به کشف پنج قبضه سلاح جنگی و کلت کمری در شهرستان سقز اشاره کرد.

به گفته وی ۴۴ بطری آماده حاوی مواد اتش زا و کپسول گاز مشتعل کننده هم از یک تیم در شهرستان قروه کشف شد که ضد انقلاب قصد داشت از این مواد برای تخریب اموال و اماکن عمومی و خصوصی و حمله به نیروهای نظامی و انتظامی استفاده کند.

سردار آزادی ادامه داد: این تیم همچنین نسبت به انفجار یک دستگاه خودرو حامل چند گالون‌ بنزین رها شده در سطح شهر با هدف آسیب به اموال عمومی اقدام کرده بود.

وی ادامه داد: این افراد با تصویربرداری از اقدامات خرابکارانه خود و با ذکر مکان و زمان انجام آن، اقدام به ارسال آن برای سر شبکه‌های خود در فضای مجازی کرده بودند.

فرمانده انتظامی کردستان در بخش دیکری از سخنانش گفت: نیروی انتظامی همواره در برخورد با معترضان خویشتنداری کرده است اما از مردم می خواهیم در تجمعات غیرقانونی شرکت نکنند و گول رسانه های معاند را نخورند.

وی با بیان اینکه ضد انقلاب به دنبال کشته سازی در میان معترضان است، افزود: پدر یکی از کشته های اخیر در اعتراضات اعلام کرده که پسرش در اجتماعات اصلا شرکت نداشته و به دست ضد انقلاب کشته شده است.

سردار آزادی تاکید کرد: ضد انقلاب با کشته سازی در میان معترضان می خواهد مردم را نسبت به دستگاه های انتظامی و امنیتی بدبین کند، بنابراین مردم مراقب باشند و به این فریب کاری ها توجه نکنند.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x