خشم فلسطینی‌ها از همکاری تشکیلات خودگردان با اسرائیل

سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان دوشنبه شب دو مبارز فلسطینی تحت تعقیب رژیم صهیونیستی را در شهر نابلس بازداشت کردند؛ اقدامی که خشم فلسطینی‌ها را به همراه داشته و شهروندان فلسطینی تشکیلات خودگردان را به همدستی با تل آویو متهم کرده‌اند.

به گزارش نخ نیوز، به نقل از فلسطین الیوم، منابع محلی اعلام کردند که گروهی از نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان با لباس شخصی خودروی “مصعب اشتیه” و “عمید طبیله”، دو مبارز فلسطینی را در نابلس محاصره کرده و آن‌ها را بازداشت و به یکی از مقرهای خود منتقل کردند.
مصعب اشتیه یکی از مبارزان سرشناس فلسطینی در شهر نابلس است که قبلا نیز اسارت رژیم صهیونیستی بوده و چندین مرتبه از ترور و بازداشت جان سالم به در برده بود.
این اقدام تشکیلات خودگردان خشم و اعتراض گسترده فلسطینی‌ها را به همراه داشته است.
فلسطینی درپی این اقدام دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان شب گذشته در نابلس و جنین به خیابان‌ها آمده و با نیروهای تشکیلات خودگردان درگیر شدند و این درگیری‌ها یک کشته و دو مجروح به همراه داشته است.
جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای در واکنش به این اقدام تاکید کرد: درحالی که دشمن صهیونیستی به بازداشت، قتل و کشتار فلسطینی‌ها، یهودی سازی و شهرک سازی ادامه می‌دهد، تشکیلات خودگردان همچنان بر ادامه همکاری امنیتی با آن و سرکوب شهروندان فلسطینی و مبارزان مقاومت اصرار دارد که این کاملا خارج از اصول ملی فلسطین است.
حماس از سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان خواست هرچه سریع‌تر به بازداشت مبارزان فلسطینی پایان داده و از همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی دست بردارند.
حماس در ادامه از شهروندان فلسطینی و گروه ها و جریان‌های ملی و اسلامی خواست که بازداشت‌های سیاسی را محکوم کرده و برای آزادی فوری تمامی بازداشت‌شدگان در زندان‌های تشکیلات خودگردان تلاش کنند.
همچنین گردان نابلس نیز به تشکیلات خودگردان هشدار داد که هرچه سریع تر اشتیه را آزاد کند.
این گردان اعلام کرد که اجازه نخواهد داد اشتیه در بازداشت تشکیلات خودگردان باقی بماند.
گردان نابلس در ادامه ضرب‌الاجلی را برای سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان تعیین کرد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x