حمایت دستگاه قضایی پیشران توسعه گلستان

نخ نیوز/گلستان استاندار گلستان با اشاره به حمایت های قاطعانه دستگاه قضایی از پروژه های توسعه ای استان و رفع موانع تولید، گفت: این حمایت قاطعانه نقش اساسی در روند توسعه استان ایفا کرده است.

علی محمد زنگانه امروز در دیدار با اعضای شورای قضایی استان گلستان با اشتره به اینکه تحقق توسعه در استان گلستان و فائق آمدن بر مشکلات و عقب ماندگی ها تنها با همدلی و همراهی همه ارکان استان ممکن خواهد شد، اظهار کرد: امروز در شرایط بسیار حساس و تاریخی قرار داریم و اگر نتوانیم از حقوق مردم استان دفاع کرده و رونق اقتصادی را با تولید ثروت پایدار ایجاد کنیم قطعا فردا پشیمان خواهیم‌شد.
وی با بیان اینکه در مسیر توسعه استان گلستان موانع متعددی پیش روی ما قرار داشته و دارد، افزود: با همراهی مردم و پشتیبانی نخبگان، فرهیختگان و دلسوزان استان بدون تردید به سرعت از این موانع عبور خواهیم کرد. 
استاندار گلستان با قدردانی از تلاش های دستگاه قضایی استان، خاطرنشان کرد: اگر حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی نبود بخشی از اقدامات و تلاش های ما برای پیشرفت و توسعه استان به نتیجه نمی رسید.
زنگانه با تاکید بر اینکه رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان، قاطعانه پشت مجموعه اجرایی استان ایستاده اند، ادامه داد: این عزیزان برای استیفای حقوق مردم مثل پتروشیمی پیشگام بودند و در موضوعاتی مانند گردشگری آشوراده و موضوعات مختلف دیگر مربوط به پیشرفت استان، اگر حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی نبود، شاید کارهای ما بی نتیجه می ماند.
وی با اشاره به تلاش های اثرگذار دادگستری استان برای حمایت از سرمایه گذاری و رفع موانع تولید در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: آماده ام در قالب ارائه یک الگوی جدید در سطح کلان کشور، به عنوان استاندار همراه با رئیس کل دادگستری گلستان به عنوان بالاترین مقام قضایی استان همراه با هم در بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی حضور پیدا کنیم و با همکاری های قضایی و اجرایی برای رفع موانع تولیدکنندگان تلاش کنیم.
حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان هم در این دیدار با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و دستور ریاست قوه قضاییه گفت: ما در دادگستری گلستان آماده ایم به مجموعه دستگاه های اجرایی استان به عنوان نماینده دولت در استان کمک کنیم تا در امر خدمتگزاری به مردم توفیقات بیشتری داشته باشند.
وی افزود: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین مجموعه قضایی و اجرایی در استان وجود دارد و ما در دادگستری استان، هر جایی که حس کردیم می توان با ورود قضایی به رفع موانع تولید و توسعه استان کمک کنیم، دریغ نکردیم.
رئیس کل دادگستری گلستان اضافه کرد: دولتمردان ما در انجام ماموریت های خود برای خدمت به مردم می توانند روی دستگاه قضایی حساب کنند و ما کمک می کنیم ماموریت هایی که حضور و مشارکت ما به انجام بهتر آن کمک می کند با قدرت تداوم یابد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا