انگلیس برنامه آموزش ارتش اوکراین را تمدید کرد

شبکه اسکای نیوز گزارش داد، انگلیس قصد دارد به طور چشمگیری برنامه آموزشی خود برای سربازان اوکراینی را با هدف حمایت از کی‌یف در درگیری‌های کنونی با روسیه گسترش داده و آن را تمدید کند.

به گزارش نخ نیوز، شبکه اسکای نیوز در این گزارش اعلام کرد، ارتش انگلیس برنامه آموزش نظامی به سربازان اوکراینی را از سه به پنج هفته افزایش داده و می‌تواند با این کار به طور بالقوه ده‌ها هزار نیروی تازه برای شرکت در این درگیری‌ها برای اوکراین فراهم کند. علاوه بر انگلیس، این برنامه آموزشی گسترش یافته توسط مربیانی از هشت کشور دیگر از جمله نیوزیلند، سوئد و هلند ارائه خواهد شد.
طبق گزارش‌ها، حدود ۴۷۰۰ نیروی نظامی اوکراینی در حال حاضر این برنامه آموزشی را از زمان آغاز در ژوئن سال جاری میلادی در پایگاه‌هایی در شمال، جنوب غربی و جنوب شرقی انگلیس گذرانده‌اند.
بن والاس، وزیر دفاع انگلیس به شبکه اسکای نیوز گفت: این برنامه آموزشی به سرعت توسعه یافت و تصمیم برای تمدید این دوره آموزشی با هدف ارائه بهترین آمادگی ممکن برای سربازان اوکراینی که به زودی در عملیات‌های جنگی شرکت خواهند کرد، اتخاذ شده است.  ‌
براساس این گزارش، این برنامه بر مبنای آموزش اولیه نیروهای پیاده‌نظام انگلیس قرار دارد و به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا مهارت‌های خود در کار با اسلحه را افزایش دهند و کمک‌های اولیه، تکنیک‌های زندگی در میدان نبرد در دوران جنگ و نحوه سازماندهی یک گشت‌زنی را یاد بگیرند.
در ادامه این گزارش آمده است: این دو هفته تمدید شده به آموزش مهارت‌های پیشرفته‌تر از جمله سنگربندی کردن، جنگ شهری و عملیات‌های سوار بر خودروهای جنگی اختصاص دارد و شامل مانورهایی در محیط‌های جنگی شبیه‌سازی شده، می‌باشد.  
به گزارش راشا تودی، تصمیم برای تمدید این برنامه آموزشی پس از فعالیت‌های مشابه قبلی در رابطه با آموزش سربازان اوکراینی توسط نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در اسکاتلند، اتخاذ شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا