گروه‌های فلسطینی عملیات قهرمانانه قدس را تبریک گفتند

گروه‌های فلسطینی عملیات قهرمانانه قدس را که در جریان آن ۹ شهرک‌نشین اسرائیلی زخمی شدند را تبریک گفتند.

به گزارش نخ نیوز، به نقل از العهد، طارق عز الدین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: ما عملیات قهرمانه قدس را تبریک می‌گوئیم و تاکید می‌کنیم که این عملیات در راستای تداوم مقاومت در مقابل اشغالگران صورت گرفته است.
وی در ادامه افزود: عملیات قدس بیانگر این موضوع است که اشغالگران در اراضی ما جایی ندارند و تا زمانی که مقاومت ادامه دارد آنها احساس امنیت نخواهند کرد.
طارق عز الدین همچنین تصریح کرد، مکان این عملیات قهرمانانه در مرکز شهر قدس اشغالی دلیل بزرگی است که نشان می‌دهد این شهر اسلامی، عربی و فلسطینی باقی خواهد ماند و تمامی تلاش‌ها برای یهودی‌سازی، مصادره‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تغییری در این واقعیت که این شهر متعلق به فلسطینیان است، ایجاد نخواهد کرد.
در همین راستا، فوزی برهوم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفت‌وگویی مطبوعاتی عملیات قهرمانانه قدس را واکنش طبیعی به عربده‌کشی سربازان رژیم اشغالگر و شهرک نشینان اسرائیلی و جنایت‌های روزانه آنها در حق ملت فلسطین، اراضی و مقدسات اسلامی و مسیحی آنها و یورش‌های مداوم آنها به مسجد الاقصی توصیف کرد.
فوزی برهوم همچنین گفت، این عملیات قهرمانانه بر تداوم و افزایش اقدامات مقاومتی در قدس اشغالی تاکید دارد و ملت فلسطین به خوبی می‌داند که مقاومت تنها راه حفاظت از اراضی و مقدسات است و قادر است هزینه‌های اشغالگران را افزایش داده و آنها را با شکست مواجه کند.
سخنگوی جنبش حماس در ادامه تاکید کرد، اقدامات سرکوبگرانه اشغالگران علیه اهالی شهر قدس و تشدید تسلط امنیتی بر مردم فلسطین عزم و اراده آنها را تضعیف نخواهد کرد بلکه انگیزه بزرگی برای فلسطینیان جهت تشدید مقاومت خواهد بود.
جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین نیز با انتشار بیانیه‌ای این عملیات را ستود و تاکید کرد که مقاومت ملت فلسطین با تمامی اشکال آن  در امتداد اراضی اشغالی فلسطین ادامه دارد.
در این بیانیه همچنین آمده است، عملیات قدس، در واقع واکنش طبیعی ملت فلسطین به جنایت‌های روزافزون اشغالگران است که از شهر غزه و نابلس آغاز و به سایر شهرها و اردوگاه‌های فلسطینی کشیده شد.
رسانه‌های فلسطینی و صهیونیستی بامداد امروز (یکشنبه) از وقوع عملیات تیراندازی در شهر قدس اشغالی خبر دادند.
خبرگزاری فلسطینی «شهاب» گزارش داد که رزمندگان گروه‌های مقاومت به سمت صهیونیست‌های حاضر در یک ایستگاه اتوبوس در قدس اشغالی شلیک کردند.
اداره اورژانس رژیم موقت صهیونیستی اعلام کرد در این عملیات ۹ صهیونیست مجروح شدند که حال ۳ تن از آنها وخیم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا