پیک هفتم کرونا همچنان در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان می‌تازد

به گزارش خبرنگار نخ نیوز، سید سعید کسائیان روز جمعه به رسانه ها اظهار داشت: بررسی ها نشان می دهد در برگزاری آیین های سوگواری دستورالعمل های بهداشتی نظیر زدن ماسک و فاصله گذاری رعایت نمی شود و همین موضوع عامل اصلی روند افزایشی شیوع کرونا است.
وی با اشاره به افزایش روند ابتلا به کرونا در هفته ای که گذشت گفت : در  هفته گذشته بین ۵۰ تا ۷۰ نفر در بیمارستان‌ها و بین  ۱۱ تا ۱۸ نفر هم در بخش ICU بستری بودند. 
کسائیان اضافه کرد: تزریق واکسن کرونا، موجب تقویت ایمنی در برابر ویروس کرونا می‌شود و انتظار می‌رود تمام افرادی که حداقل ۶ ماه از طریق آخرین دز واکسنشان می‌گذرد نسبت به تزریق دز یادآور اقدام کنند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی از عزاداران درخواست می‌شود نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش نخ نیوز شهرستان های سمنان، مهدیشهر، سرخه، آرادان، گرمسار و دامغان جزو مناطق تحت پوشش دانشگاه سمنان هستند.
به گزارش نخ نیوز، تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان سمنان، شهرستان‌های سمنان و شاهرود از وضعیت زرد به قرمز تغییر رنگ دادند. 
در حال حاضر شهرستان‌های سمنان، دامغان و شاهرود قرمز، شهرستان‌های سرخه و مهدیشهر نارنجی، شهرستان های گرمسار و میامی زرد و شهرستان‌ آرادان آبی کرونایی هستند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا