تداوم حضور نیروهای شهرداری تهران در منطقه امامزاده داوود/حجم بالای خسارات و نیاز به تخلیه گل و لای

به گزارش روز شنبه نخ نیوز از معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، حسین نظری ضمن آرزوی صبر و سلامتی برای داغدیدگان حادثه سیل امام زاده داوود افزود: شهرداری تهران برای کاهش آلام ساکنان شریف این منطقه همه تلاش و امکانات خود را به کار گرفته است و امیدواریم هر چه سریع تر این محله به شرایط عادی بازگردد.

وی افزود: با توجه به حجم بالای خسارات وارده در محله امامزاده داوود و نیاز به تخلیه گل و لای حاصل از رانش زمین در این محدوده، نیروهای مناطق معین همچنان در محل حادثه حضور دارند.

نظری با اشاره به اینکه چادرهایی برای اسکان ساکنان منطقه در محل‌های مناسب توسط شهرداری منطقه ۵ نصب شده است افزود: همچنین تجهیزات مورد نیاز مانند بیل بکو، خاور، نیسان، جرثقیل، بابکت و واترجت نیز ارسال شده است.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران اضافه کرد: نیروهای مناطق ۲۲ گانه شهرداری، معاونت های خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک، سازمان های پیشگیری و مدیریت بحران، آتش نشانی، پارک ها و فضای سبز اقدامات لازم برای امدادرسانی، ایمنی محیط، اسکان سیل زدگان و جستجوی مفقودان را در دستور کار دارند و همچنان مشغول خدمات رسانی هستند.

به گزارش نخ نیوز، ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۶ مرداد، در پی بارش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) در شمال پایتخت جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطراف برجای گذاشت.

تاکنون پیکر ۱۹ مفقودی در امامزاده داوود پیدا شده  و عملیات جستجو برای یافتن مفقودین احتمالی ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا