نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه برگزار شد

لزوم تبیین دستاوردهای دادگستری کل استان تهران در دوره «تحول و تعالی» در نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در دادگستری کل استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش نخ نیوز به نقل از قوه قضاییه، در پی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران مبنی بر تشکیل ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه، اولین نشست ستاد استانی در حوزه ریاست دادگستری کل استان تهران با حضور جعفر داراب‌خانی رئیس حوزه ریاست، سید رضا سجودی معاون منابع انسانی دادگستری استان تهران، لطیف سروی معاون قضایی در نظارت و بازرسی، داراب رحمتی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان تهران و مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران برگزار شد.
داراب‌خانی در این نشست بر لزوم تبیین دستاوردهای دادگستری کل استان تهران در دوره «تحول و تعالی»، اقدامات صورت‌گرفته در راستای عملیاتی نمودن محورهای ۱۵ گانه ررئیس قوه قضاییه و دستورات رئیس کل دادگستری استان تهران و برنامه‌های ابلاغی تاکید کرد.
داراب خانی همچنین مسئولیت هر یک از معاونین رئیس کل دادگستری استان تهران را برای بزرگداشت هفته قوه قضاییه مشخص کرد.
«انجام بازدیدهای از پیش اعلام نشده و نظارتی از واحدهای قضایی»، «برگزاری دیدارهای مردمی در محافل عمومی از جمله مساجد و پایگاه‌های فرهنگی»، «تقویت سرمایه اجتماعی با استفاده از شیوه‌های هنرمندانه»، «دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران» و «تبیین دستاوردهای شورای قضایی استان تهران» از مهم‌ترین مصوبات نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در دادگستری کل استان تهران می باشد که در هفته قوه قضاییه در تهران و به تناسب در حوزه های قضایی به اجرا در می آید.
مدیریت روابط عمومی و رسانه دادگستری به عنوان مسئول ایجاد دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه و پیگیری مصوبات این نشست تعیین شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا