جوکار: در گام دوم انقلاب باید به آرمان‌های امام راحل توجه شود

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به تلاش دشمنان برای تحریف مکتب امام خمینی (ره)، تاکید کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری اشاره داشتند همه باید تلاش کنیم تا امام را همان گونه که بود بشناسیم و به دیگران معرفی کنیم.
محمد صالح جوکار در گفت وگو با نخ نیوز، با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در حرم حضرت امام خمینی (ره)، بیان کرد: حضرت آقا در فرمایشات امروز خود مکتب امام خمینی (ره) را تبیین کردند. رهبری تاکید داشتند که حضرت امام یک انسان جامع بود که در همه ابعاد اقتصادی، دینی، سیاسی و فرهنگی شاخص بود. حضرت امام تنها متعلق به دیروز نبود. بلکه ایشان با شخصیت جامعی که داشتند متعلق به دیروز، امروز و فردا هستند.

وی اظهار کرد: در گام دوم انقلاب توجه به آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) بسیار حائز اهمیت است. رهبری در بخشی دیگر از بیانات خود به مسئله تحریف پرداختند و اشاره داشتند که امروز عده‌ای در تلاش هستند تا مکتب امام را تحریف کنند و به نوعی امام را صرفا متعلق به گذشته جلوه دهند. دشمنان در تلاش هستند که اقدامات امام راحل در زمینه استقلال کشور و برپا کردن ساختار سیاسی نوین را تحریف کنند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در بخشی دیگر مقام معظم رهبری به مسئله ساده زیستی امام (ره) اشاره داشتند که نکته مهمی است. هیچ‌گاه زندگی امام نسبت به قبل از انقلاب تغییری نکرد. امام همواره مانند مردم می زیست و بعد انقلاب نیز با همان روش یعنی شیوه مردمی بودن به حیات خود ادامه داد. رهبری به مسئله جهاد تبیین اشاره داشتند و تاکید کردند که باید امام را همان طور که بود بشناسیم و به دیگران نیز شخصیت شاخص امام را بشناسانیم. دشمن درصدد تضعیف نظام جمهوری اسلامی است اما باید بدانند که انقلاب و مردم از هم جداشدنی نیستند.

وی تاکید کرد: مردم همواره پشتیبان نظام بوده و هستند. رهبری تعبیر جالبی در خصوص عملیات هایی که دشمن طراحی می کند، داشت. ایشان تاکید کرد که برخی از ایرانی های خائن با دادن اطلاعات غلط به دشمن سبب می شوند تا آن‌ها گمراه‌تر شده و امیدوار شوند که می‌توانند انقلاب را از میان بردارند. دشمنان باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی پایان پذیر نیست.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x