دانلود فیلم های وسترن جدید

ژانر وسترن ژانری است که فیلم های آن دربردارنده تاریخ گذشته بومی های امریکایی است اینگونه فیلم ها که تحت تاثیر پوشش خاص، هفت تیرها و بازیگران خاص قرارا دارد می تواند موضوع بسیار جالبی برای گذراندن اوقات فراغت باشد، با پیشنهادهایی از فیلم های وسترن همراه ما باشید.

پیشنهاد فیلم های وسترن جدید

  • افسانه غار ۵ مایلی

فیلم سینمایی افسانه غار ۵ مایلی یا افسانه غار پنج مایلی (The Legend of 5 Mile Cave) فیلمی اکشن و وسترن محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی برنت کریستی است که توسط دو کمپانی INSP Films و Imagicomm Entertainment تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز داستین ریکرت و ویلیام شوکلی به صورت مشترک برعهده داشته و بازیگرانی چون آدام بالدوین، جرمی سومپتر، جیل واگنر، جت جورگنزمایر، الکساندریا دی‌بری، رندی وین، ویلیام شاکلی، تام پراکتر، لیندا یانگ در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۲ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی در کشور آمریکا به نمایش درآمد؛ داستان فیلم : در اواخر دهه بیست میلادی روایت شده و در مورد پسربچه‌ای به نام تامی است که همراه با مادر خود در یک مزرعه به تنهایی زندگی میکنند.

دانلود فیلم برای چند دلار بیشتر

  • امینس هیل

2-	امینس هیل

فیلم سینمایی گانفایت: امینس هیل (Gunfight at Eminence Hill) فیلمی وسترن محصول کشور ایالات متحده آمریکا به کارگردانی و نویسندگی رابرت کانوی است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. در فیلم امینس هیل ستارگانی چون بری کوربین، دامینیک سوین، لانس هنریکسن، کلینت جیمز، اوون کانوی، آنا هار، چارلی ماتلی، لویی ایاکارینو، کامِرون کوتکی، برینک استیونس، ماریا اولسن، داستین جیمز، آجی دوک، کیتی پیبادی، بریندون هنیفین در این فیلم بازی کرده اند. این فیلم در جشنواره فیلم Wild Bunch 2019 برنده دو جایزه معتبر شده است. داستان فیلم : خون خواهی یک قاتل بدنام و یک قانونگذار، آنها را به یک شهر متعصب می کشاند جایی که خون جاری می شود. رویس تولس به دنبال انتقام گرفتن از کسانی است که برادرش را محکوم به مرگ کرده اند.

دانلود فیلم بازگشت به آینده

  • پیشنهاد

پیشنهاد

فیلم سینمایی پیشنهاد (The Proposition) فیلمی جنایی، درام و وسترن، محصول سال ۲۰۰۵ کشورهای استرالیا و بریتانیا به کارگردانی جان هیلکات است و نویسندگی آن را نیک کیو برعهده داشته و بازیگرانی چون گای پیرس، ری وینستون، دنی هیوستون، جان هرت، دیوید ونهام، امیلی واتسون، ریچارد ویلسون و نوآ تیلور در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. فیلم پیشنهاد جایزه بهترین فیلم‌نامه را از جشنواره فیلم ونیز به‌دست‌آورد. همچنین جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را از انجمن منتقدان فیلم سن دیگو برنده شد. تولید این فیلم در سال ۲۰۰۴ پایان یافت و در سال ۲۰۰۵ در استرالیا و در ۲۰۰۶ در آمریکا اکران شد. داستان فیلم : در واپسین سال‌های قرن نوزدهم میلادی، کلانتری به نام کاپیتان استنلی، دو تن از اعضای خانواده تبهکار برنز که جنایات سنگینی را مرتکب شده‌اند را دستگیر می‌کند. در ادامه، کاپیتان استنلی به یکی از تبهکاران دستگیر شده پیشنهاد می‌ کند.

دانلود فیلم روزی روزگاری در غرب

۴- گردنبند سبز

فیلم سینمایی گردنبند سبز (The Jade Pendant) یک فیلم وسترن، درام و تاریخی محصول مشترک هنگ کنگ و آمریکا به کارگردانی پو-چی لیانگ کارگردان چینی‌الاصل اهل بریتانیا است. از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها نقش داشته است می‌توان به مجموعه مستندهای پانوراما، هنگ کنگ ۱۹۴۱ و یکی از اپیزودهای ولف لیک اشاره نمود. این فیلم برنده پنج جایزه و کاندیدای دریافت نه جایزه معتبر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است. از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند میتوان به گادفری گائو، کلارا لی، تزی ما، مارک بون جونیور، راسل وونگ، تسای چین، چن تانگ، نینا وو، سو وانگ، برایان یانگ، پری یونگ، ریمند ما، متیو زیف، دای بِک و جیک آروایزو اشاره کرد. داستان فیلم : این فیلم که بر اساس یک رویداد واقعی ساخته شده، یک تراژدی عاشقانه از ۱۸ مهاجر چینی زجر کشیده در آمریکا را روایت میکند. مهاجرت چینی‌ها در اواخر قرن هجدهم میلادی به لس‌آنجلس و طمع روئسای چین در هنگ کنگ باعث مهاجرت جمعیت کثیری از مردم چین به آمریکا می‌ شود.

دانلود فیلم گردنبند سبز

  • متخاصمان

4-	متخاصمان

متخاصمان (Hostiles) فیلمی درام و ماجرایی محصول سال ۲۰۱۸ آمریکا به کارگردانی اسکات کوپر است. بازیگرانی چون اسکات شپرد، استلا کووپر، گری ولف هررا، روری کوچرین، جان بنجامین هیکی، استیون لانگ، بیل کمپ، وس استودی، کریستین بل، رزاموند پایک، بن فاستر، وس استودی، جس پلمونز و آدام بیچ در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌ اند. فیلم متخاصمان از سوی کنگره ملی سرخپوستان آمریکا به دلیل روایت صحیح داستان مورد تحسین واقع شد. داستان فیلم : در سال ۱۸۹۲ یک فرمانده شجاع ارتش آمریکا پس از مدت‌ها مخالفت، در نهایت با بی‌میلی می‌پذیرد تا یک خانواده سرخپوست را در مسیر بازگشت به محل سکونت قبیله خود حفاظت نماید.

دانلود فیلم ارواح اوازارک ها

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا