معرفی مهم ترین تکنیک های مذاکره با ماکان آریا پارسا

یکی از مهم ترین مهارت هایی که در دنیای کارآفرینی اهمیت دارد روش مذاکره کردن است. یک مدیر کسب و کار در طول فعالیت های خود باید با افراد مختلفی مذاکره کند که این کار تاثیر بسیار زیادی بر روی آینده او دارد. هر چقدر که شما بهتر به تکنیک های مذاکره تسلط پیدا کنید، مسلما نتیجه بهتری نیز در دستاوردهای خود خواهید گرفت. ماکان آریا پارسا کارآفرین موفق ایرانی که در سال های گذشته موفقیت های چشمگیری را در زمنیه کارآفرینی بدست آورد و همچنین دارای تجربه فراوانی در این حوزه است  این تکنیک ها را به صورت ویژه آموزش می دهد که شما می توانید به صورت ویژه از آن استفاده کنید.

ماکان آریا پارسا

هوش هیجانی خود را تقویت کنید

یکی از بهترین تکنیک هایی که می توان در مذاکرات از آن استفاده کرد، تقویت هوش هیجانی است که باید آن را جدی بگیرید. هر چقدر که شما بیشتر به احساسات خود تسلط پیدا کنید، مسلما هوش هیجانی نیز تقویت خواهد شد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید هوش هیجانی در هر کس با فرد دیگر تفاوت دارد. معمولا مدیرانی که از این لحاظ قوی هستند، مذاکرات خود را به شکل حرفه ای تری جلو می برند. به صورت کلی در کسب و کار موقعیت های مختلفی وجود دارد که باعث بروز حس های مختلفی در شما می شود. مواردی همچون خوشحالی، شادی، غم ،‌ یاس و ناامیدی در دنیای کارآفرینی وجود دارند.

زمانی که شما بتوانید احساس خود را به درستی کنترل کنید، مسلما این مورد تاثیر مثبت خود را بر روی روابط شما نیز خواهد گذاشت. با توجه به رزومه ماکان آریا پارسا، شما می توانید از ایشان برای تقویت هوش هیچانی خود کمک بگیرید. در واقع آقای ماکان آریا پارسا تمام تلاش خود را می کند تا هوش هیچانی شما را تقویت کند. مسلما بعد از تقویت این موضوع،‌ مذاکرات شما نیز با قدرت بیشتری رو به جلو حرکت می کند پس آن را جدی بگیرید.

اهمیت صبر در مذاکره از دید ماکان آریا پارسا

یکی از تکنیک های فوق العاده ای که در مذاکرات به درد شما می خورد، صبر کردن است. معمولا برای رسیدن به جمع بندی نهایی شما باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید که به همین جهت باید صبر زیادی داشته باشید. عجله کردن در مذاکرات مثل یک سم عمل می کند و احتمال دارد که باعث عدم توافق شود. وقتی که شما بیش از حد در جلسه مذاکره عجله می کنید، حس ناامنی را به مخاطب خود القا خواهید کرد که حتما باید برای این موضوع یک فکر اساسی کنید.

طبق بررسی هایی که انجام شده است، تعداد افراد موفق در کسب و کار به صورت مستقیم با میزان صبر آن ها سنجیده می شود. حال اگر شما هم دوست دارید که مذاکرات موفقی داشته باشید، بهتر است که دکتر ماکان آریا پارسا کمک بگیرید. در واقع سوابق ماکان آریا پارسا گواه بر این است که ایشان بهترین شخصی است که می تواند اصول مذاکره را به صورت حرفه ای به شما بیاموزد. ممکن است که جلسات مذاکره با توجه به شرایط تا چندین ساعت نیز به طول بینجامد که حتما باید تکنیک صبر را در وجود خود نهادینه کنید.

یادگیری کامل زبان بدن

طبق تحقیقاتی که تا به حال انجام شده است،‌ بیش از ۷۰ درصد پیام ها از یک انسان به فرد دیگر با زبان بدن منتقل می شود. این در حالی است که بسیاری از مدیران در این مورد ضعف دارند. به صورت کلی در مذاکرات نیز زبان بدن اهمیت بالایی دارد که حتما باید برای آن برنامه ریزی جدایی انجام داد. زبان بدن شامل موارد مختلفی همچون حرکت دست ها و پاها می شود. حتی حالات چهره نیز جزوی از زبان بدن هستند که باید به آن ها دقت شود. فرم ایستادن و نشستن در مذاکرات نیز بسیار مهم است و حتما باید به تمامی این موارد مسلط باشید.

چنانچه در مذاکرات بتوانید حس قدرت را از طریق زبان بدن ایجاد کنید،‌ به احتمال زیاد نتیجه جلسه به نفع شما تمام خواهد شد. از همین رو به شما توصیه می کنیم که حتما یک زمان را برای یادگیری کامل و اصولی زبان بدن اختصاص دهید. حال که متوجه شدید ماکان آریا پارسا کیست، بهتر است که این آموزش ها را از این طریق دریافت نمایید. ماکان آریا پارسا یکی از برترین کارآفرینان ایرانی است که می تواند زبان بدن را به صورت اصولی به شما بیاموزد پس از این فرصت به نفع خود استفاده کنید.

دکتر ماکان آریا پارسا

اهمیت برنامه ریزی در مذاکره

برای اینکه شما بتوانید در یک مذاکره عملکرد موفقی داشته باشید،‌ باید حتما از قبل برنامه ریزی لازم را انجام دهید. این بدان معناست که با برنامه ریزی درست و هدفمند می توان به اهداف مختلفی در کسب و کار رسید. زمانی که شما می خواهید وارد جلسه مذاکره شوید،‌ از قبل باید برنامه ریزی خود درباره موضوع جلسه و راه های رسیدن به توافق را انجام داده باشید. اگر شما بدون آمادگی قبلی در مذاکرات حاضر شوید، معمولا نتیجه خوبی نخواهید گرفت که همین موضوع شما را بسیار آزار می دهد. از همین جهت در وقت مناسب تمامی برنامه های خود را یادداشت کنید تا برای شما در این مورد مشکلی ایجاد نشود.

بسیاری از مدیران با همین تکنیک ساده موفق شده اند که در بسیاری از مذاکرات موفق عمل کنند. هر چقدر که تعداد مذاکرات موفق بیشتر باشد، به همان نسبت نیز کسب و کار شما رشد بیشتری را تجربه خواهد کرد. با توجه به اهمیت بالای موارد گفته شده،‌ همواره سعی کنید که از بهترین فرصت ها برای شروع برنامه ریزی استفاده نمایید. این نکته را فراموش نکنید که تکنیک برنامه ریزی توسط تمام افراد موفق اجرا می شود پس شما هم برای آن برنامه دقیقی داشته باشید.

سخن پایانی

مذاکره کردن یکی از مهارت های ابتدایی هر مدیری است که باید به صورت کامل به آن تسلط پیدا کند. اگر شما حس می کنید که توانایی لازم برای مذاکره کردن را دارید،‌ حتما باید برای تقویت آن قدم بردارید. خوشبختانه تکنیک های زیادی برای تقویت این مهارت وجود دارد که دراین مطلب به آن پرداخته شد. دکتر ماکان آریا پارسا به صورت ویژه آموزش تکنیک های مذاکره را به شما ارائه می دهد. در صورتی که احساس می کنید در این زمینه ضعف دارید، بهتر است که هر چه سریع تر از این آموزش های عالی استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا