ابوترابی: تجاوز به خاک اوکراین، فلسطین و یمن به یک اندازه ناشایست است

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که اگر نابود نگردد، روز به روز بزرگ تر خواهد شد و دنیا روز خوش نخواهد دید.

ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با نخ نیوز به نقل از ایسنا، با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین و اهمیت روز قدس، بیان کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید داشتند ما هرگونه تجاوز به هر کشور و نابود کردن زیرساخت های آن را محکوم می کنیم. همان طوری که حمله به اوکراین از نظر ما ناشایست است، تصرف فلسطین و تجاوز به یمن نیز از نظر ما محکوم است.
وی در ادامه با بیان اینکه «خیلی ها امروز از داخل کشور  صرفا حرف دشمن را تکرار کرده و نوعی صدای دشمن شده اند»، اظهار کرد: عده ای چشمان خود را بر روی تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک فلسطین و یا تجاوز رژیم سعودی به یمن بسته اند در حالیکه ما باید همه مسائل را باهم در نظر بگیریم. به همان اندازه که تجاوز به خاک اوکراین ناشایست است، ظلم به مردم فلسطین و یمن نیز ناشایست است. از سوی دیگر تا زمانی که فلسطین اشغالی در تصرف صهیونیست ها باشد، کل جهان روی خوش نخواهد دید.
این عضو کمیسیون امور داخلی مجلس گفت:‌ ماشین تروریست صهیونیست ها دانشمندان بی گناه ما را ترور کرده و مردم فلسطین را نیز به خاک و خون کشیده اند، تا زمانی که فلسطین در تصرف این رژیم منحوس باشد، دنیا روز خوش نخواهد دید.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که اگر نابود و ریشه کن نشود، روز به روز بزرگ تر خواهد شد و ظلم و جنایت علیه مردم دنیا روز به روز بیشتر می شود.
ابوترابی گفت: جبهه مقاومت هر روز در حال تقویت است و همه تجاوزها را در دنیا محکوم می کند. ظلم به مردم در هر کشوری محکوم است.

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x