مردم اصفهان در ماه رمضان ۳۳۰ میلیارد ریال به معیشت نیازمندان کمک کردند

کریم زارع روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در این پویش تاکنون بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی آماده و ۲۵۰ هزار بسته غذای گرم تهیه در بین مددجویان کمیته امداد توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)اصفهان با اشاره به سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت علی(ع) گفت: خدمات اکرام ایتام و طرح محسنین در این مناسبت ها برای جذب حامی برای کودکان یتیم و کمک به خانواده های نیازمند انجام می‌شود.

وی از عموم مردم استان خواست تا در صورت تمکن مالی برای حمایت از کودکان یتیم و فرزندان خانواده های نیازمند، به عنوان حامی، خود را در سامانه کمیته امداد ثبت نام و بر اساس توانایی مالی از این گروه آسیب پذیر حمایت کنند.

زارع شمار کودکان و نوجوانان یتیم تحت پوشش کمیته امداد اصفهان را ۲۵ هزار نفر اعلام کرد و اظهارداشت: با توجه به هزینه‌های بالای زندگی و سرانه کم اختصاصی نهادهای حمایتی، افزایش تعداد و میزان حمایت حامیان لازم است.

وی به فعالیت بیش از ۵۳۰ مرکز نیکوکاری در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این نهادها تحت نظارت کمیته امداد هستند که به صورت مردمی مدیریت می‌شوند و افراد علاقه مند به کمک و شرکت در پویش اطعام مهدوی، طرح ایتام و محسنین می توانند به این مراکز مراجعه و یا به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند.

در زمان حاضر در استان اصفهان بیش از ۱۲۰ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا