فرماندار: تکمیل پروژه‌های ورزشی ملایر در اولویت است

به گزارش بامداد دوشنبه نخ نیوز، سلمان اسماعیلی عصر یکشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: استعدادهای ورزشی بسیار خوبی در این شهرستان وجود دارد که با برنامه‌ریزی هدفمند می‌توانند به بالاترین جایگاه برسند.

وی ضمن تقدیر از روحیه تعاملی مجموعه ورزش استان و شهرستان اظهار داشت: تیم مدیریتی ورزش و جوانان در شهرستان و استان همدان، تیمی توانمند و متعهد است که در راستای اعتلای جایگاه ورزش استان و شهرستان گام‌های خوبی برداشته‌اند.

فرماندار ویژه ملایر ابراز امیدواری کرد: با حمایت و همراهی نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و مجموعه ورزش و جوانان استان، بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی را ساماندهی و جهش مورد نظر را در این شهرستان ایجاد کنیم.

اسماعیلی با اشاره به استعدادها و زیرساخت‌های خوب ورزشی در این شهرستان، افزود: آمادگی حمایت همه‌جانبه از برنامه‌های ورزش و جوانان در این شهرستان را داریم.

۱۴۰۱ سال شکوفایی و رونق بیشتر ورزش استان همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز سال ۱۴۰۱ را سال شکوفایی و رونق بیش از پیش ورزش این استان دانست و گفت: امسال سال شکوفایی هر چه بیشتر ورزش استان و شهرستان ملایر است.

حمید سیفی با بیان اینکه ملایر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خدادادی فراوانی در حوزه ورزش دارد، بیان کرد: مدال‌آوران و قهرمانان برندهای خوشنام و برتر این شهرستان هستند که می‌تواند جایگاه ورزش ملایر را متعالی کنند.

وی اظهار داشت: مردم ملایر مردمی سختکوش و مطالبه‌گر هستند که موجبات توسعه همه‌جانبه شهرستان را فراهم کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به کسب عنوان قهرمانی هندبالیست‌های ایران در آسیا، گفت: دختران ملایری و فرزندان استان همدان در نخستین روزهای نوروز برای اولین بار برای کشور افتخار آفرینی کردند و بخشی از پتانسیل بانوان استان و این شهرستان را به نمایش گذاشتند.

سیفی افزود: مژگان ملکی مربی توانمند دختران هندبالیست ملایر از مربیان برجسته کشور و استان همدان است که انگیزه و روحیه جهادی وی موجب درخشش جوانان و نوجوان ملایری در دنیا شد.

فرماندار: تکمیل پروژه‌های ورزشی ملایر در اولویت است

وی با بیان اینکه طی یک سال و نیم گذشته علاوه بر احیاء جایگاه قهرمانان، نسبت به تکریم آنها اقدام کردیم، بیان کرد: با توجه ویژه رییس جمهور و استاندار همدان به جوانان، امروز شاهد شکوفایی و درخشش جوانان انقلابی در سطح استان همدان هستیم.

به گفته وی مردم استان همدان امروز به آرزوی دیرینه خود رسیده‌اند و جوانان بومی، متخصص و پرورش یافته در استان را راس امور قرار داده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: جوانان ما در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت(ع) و وطن، با توانمندی و روحیه انقلابی خود را به اثبات رسانده‌اند.

سیفی با تاکید بر اینکه نباید برخی اختلاف سلیقه‌های کاری موجب کُند شدن سرعت خدمتگزاری به مردم شود، تاکید کرد: توانمندی و شایستگی فرماندار جوان ملایر، آینده‌ای روشن را پیش روی این شهرستان قرارد داده است.

وی ادامه داد: طی ۲ سال اخیر هیچگونه حمایت مالی از تیم‌های لیگ یک و دو صورت نگرفته است و با جذب اسپانسر توانمند هدایت تیم را بر عهده بخش خصوصی گذاشتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: چشم‌انداز ورزش استان همدان در سال‌های آینده بسیار روشن‌تر خواهد بود، چراکه با انجام برخی اقدامات مهم همچون احیا پروژه‌های راکد مانده سال‌های قبل این مهم محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید ارتباط صنعت ورزش با دانشگاه بیش از پیش تقویت شود، گفت: امیدواریم در ادامه راه بتوانیم شاهد درخشش بیش از پیش ورزشکاران این استان باشیم.

شهرستان ملایر دارای بیش از هشت هزار ورزشکار سازمان یافته است.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x