امکان ارسال پاسخ صوتی به استوری‌های اینستاگرام

اینستاگرام اخیراً قابلیت لایک خصوصی را به‌عنوان روشی جدید برای تعامل با استوری‌ها، دردسترس کاربران خود قرار داده است. اکنون به‌نظر می‌رسد این شرکت تصمیم دارد روش دیگری برای تعامل با استوری‌های پلتفرم خود ارائه دهد.

به گزارش انگجت، الساندرو پالوزی، یکی از توسعه‌دهندگانی که به کشف ویژگی‌های جدید معرفی‌نشده در اپلیکیشن‌ها مشهور است، با مهندسی معکوس نسخه‌های جدید اینستاگرام متوجه شده که این شبکه‌ی اجتماعی درحال کار روی قابلیت ارسال پیام‌های صوتی در پاسخ به استوری‌ها است. پالوزی همچنین تصویری از رابط کاربری این قابلیت به اشتراک گذاشته است.

قابلیت ارسال پیام صوتی در پاسخ به استوری اینستاگرام

 

در نظر داشته باشید شاید برخی از قابلیت‌هایی که اینستاگرام در پشت صحنه روی آن‌ها کار می‌کند، به مرحله‌ی انتشار عمومی نرسند. این شبکه‌ی اجتماعی هنگام معرفی قابلیت لایک استوری‌ها اعلام کرد هدف از ارائه‌ی این ویژگی، کاهش شلوغی صندوق ورودی پیام‌های کاربران بوده است. اکنون اضافه کردن گزینه‌ی ارسال پیام صوتی به‌عنوان پاسخ استوری‌ها، با هدف ارائه‌ی قابلیت لایک استوری مطابقت ندارد، اما بهره گرفتن از آن یکی از اقداماتی را که قبلاً در این پلتفرم انجام می‌دادید، آسان‌تر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا