مجتمع‌های کارگاهی شهرک‌های صنعتی قزوین به شرکت‌های دانشبنیان واگذار می‌شود

رضا صفاری روز شنبه در گفت و گو با نخ نیوز افزود: در حال حاضر هشت سوله در شهرک صنعتی آبیک از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در دست احداث است که پیش بینی می کنیم کار ساخت آنها تا خردادماه امسال به پایان برسد.

وی اظهار داشت: این سوله ها که در قالب مجتمع های کارگاهی احداث شده اند، پس از تکمیل با اولویت واگذاری به شرکت های دانش بنیان مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

این مسئول گفت: ساخت و آماده سازی این سوله ها در سایر شهرک های صنعتی استان قزوین جهت استقرار شرکت های دانش بنیان و رساندن ایده به محصول و تولید انبوه در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: سوله های صنعتی احداث شده بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ متر مربع مساحت دارند و به شکل اقساطی در اختیار شرکت های دانش بنیان متقاضی قرار می گیرند و در راستای کاهش هزینه های سرمایه گذاری برخی از آنها نیز به این شرکت ها با شرایط آسان اجاره داده می شود.

صفاری با اشاره به نامگذاری امسال به ” تولید دانش بنیان، اشتغالزایی” از سوی مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: توجه به تولید دانش بنیان و گسترش صنایع با فناوری بالا می تواند ضمن رفع نیازهای کشور و اشتغالزایی برای جوانان به شکوفایی اقتصادی کشور منجر شود.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا