سرپرست جهاد کشاورزی: نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد درنوروز ۱۴۰۱ مستمر است 

سید علی معتمدی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار نخ نیوز اظهار داشت: کالاهای اساسی به میزان کافی برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ در کهگیلویه و بویراحمد تأمین و ذخیره سازی شده است. 

وی افزود: مبنای قیمت میوه در کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ میدان میوه و تره بار است. 

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۶٠٠ تُن میوه شب عید در استان خریداری و تأمین شده که از این میزان ۳٠٠ تُن سیب و۳٠٠ تُن نیز پرتقال است. 

معتمدی پور عنوان کرد: وضعیت تولید و ذخیره سازی مرغ در کهگیلویه و بویراحمد برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ با برنامه ریزی های انجام شده مناسب است. 

وی ابراز داشت: علاوه بر این بر مراکز توزیع مرغ در کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ نیز نظارت جدی و اصولی انجام خواهد شد. 

معتمدی پور گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد اطمینان داشته باشند که توزیع مرغ در این استان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ با هیچ مشکلی مواجه نمی شود. 

وی خواستار خرید به اندازه نیاز مرغ از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد شد و اظهار داشت: خرید بیش از حد نیاز موجب وارد آمدن فشار به بازار استان می‌ شود. 

معتمدی پور افزود: سرانه تولید روزانه مرغ در کهگیلویه و بویراحمد ۷٠ تُن بوده که لازم است این میزان افزایش یابد. 

وی بیان کرد: پیگیری ‌های لازم برای دریافت مجوز و اعطای تسهیلات به متقاضیان به منظور ساخت و راه اندازی مرغداری و کمک به افزایش میزان تولید مرغ در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:کمبود های موجود در بازار استان رفع شود

البته اساندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدیدی که روز گذشته از بازار یاسوج مرکز این استان داشت ، گفت: کمبودهایی در بازار استان وجود دارد که نیاز است دستگاه‌های دولتی در اسرع وقت ورود کرده و نیازمندی مردم را تا فردا برطرف کنند و بازار اشباع شود.

سید علی احمدزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور بررسی مشکلات کسبه، وضعیت بازار ایام عید، وضعیت قدرت خرید مردم و اینکه آیا اقلام اساسی به اندازه کافی در بازار وجود دارد بازدید از بازار یاسوج انجام شد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x