نیروهای مسلح یمن با سلاح‌های ویژه جدید وارد نبرد می‌شوند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله امروز(دوشنبه) در کنفرانسی به دستاوردهای ارتش یمن طی هفت سال تجاوز ائتلاف عربی و مقاومت مردم یمن پرداخت.

به گزارش نخ نیوز به نقل از ایسنا، به نقل از المیادین، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این کنفرانس گفت، نیروهای مسلح تجهیزاتی را برای عملیات نظامی ویژه در قالب روند “شکست محاصره” آماده کرده‌اند. نیروهای مسلح دست بسته نخواهند ماند و تبعات جنایت محاصره معیشتی مردم یمن را دنبال خواهند کرد. 

وی افزود: دشمن باید عملیات ویژه بیشتری را از ما انتظار داشته باشد که ممکن است اهداف جدیدی از جمله پایتخت‌های کشورهای متجاوز و مهمترین تاسیسات حیاتی آنها را در برگیرد. ما عهد می‌بندیم که هشتمین سال شاهد عملیات نظامی ویژه خواهد بود.

سریع اظهار داشت: نیروهای مسلح عملیات آزمایشی با سلاح‌های ویژه جدیدی که طی مرحله آینده وارد نبرد خواهد شد را انجام خواهند داد. مردم یمن دفاع از خاک خود، حاکمیت و استقلالشان را به هرقیمتی ادامه خواهند داد.

وی گفت: نیروهای مسلح در سایه تجاوز و محاصره جهش‌های ویژه‌ای را  رقم زدند. عملیات شناسایی ما شامل خلیج عدن و باب المندب و غیره بود و فراتر از آن هم خواهد رفت. نیروی هوایی ما در سال گذشته دامنه عملیات خود را تا کل خاک عربستان و امارات گسترش داد. نیروی موشکی ما انبار استراتژیکی دارد که برای توسعه آن تلاش می‌کند و صد درصد به دانش بومی متکی است.

وی گفت: ما بالغ بر ۱۳۲۰۸ عملیات نظامی طی هفت سال از تجاوز ائتلاف عربی انجام دادیم. دشمنی که امروز حرف از صلح می‌زند بیش از هفت سال است که برای تجزیه و از هم پاشیدن این کشور تلاش کرده است. ما دستاوردهای تاریخی خود را حفظ می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا