استاندار لرستان: شهرک سیلیکون متال بروجرد ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فرهاد زیویار عصر جمعه در بازدید از پروژه در حال ساخت سیلیکون متال بروجرد افزود: شهرک سیلیکون متال در پنج فاز تعریف شده است که فاز اول آن نیمه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: یکی از محاسن احداث پروژه سیلیکون متال ارتباط تنگاتنگ این مجموعه با مردم شهرستان است و از ظرفیت های خود منطقه استفاده خواهد شد که چشم اندازهای خوبی برای آن پیش‌بینی می‌شود.

استاندار لرستان گفت: همه تلاش خود را برای به بهره برداری رسیدن این مجموعه انجام خواهیم داد و تسهیلات مورد نیاز را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه پروژه سیلیکون متال از مصوبات سفر ریاست جمهوری است، تلاش می‌شود که این پروژه سریع تر به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: به بهره برداری رسیدن پروژه سیلیکون متال به بالا بردن ارزش پول ملی و به تولید ثروت در کشور کمک خواهد کرد و کشور را از لحاظ اقتصادی به جایگاه بالایی می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه با تکمیل فاز اول این پروژه در ۲ بخش، سالانه ۳۰ هزار تن محصول تولید می‌شود، بیان کرد: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده و کشور را در این محصول استراتژیک بی نیاز می‌کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با کمک دستگاه ها بتوانیم شاهد تکمیل فاز یک آن باشیم زیرا بهره برداری از این واحد تولیدی فرصت‌های شغلی بسیاری ایجاد می‌شود، که یکی از اولویت‌های کشور است.

شهرک سیلیکون متال شهرستان بروجرد در منطقه اشترینان و در ۹۷ هکتار زمین در پنج فاز احداث خ‌اهد شد، تاکنون در این پروژه یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و در نهایت هفت هزار نفر اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد.

شهرک سیلیکون متال با همت بخش خصوصی احداث شده و پنجمین شهرک سیلیکون متال در جهان خواهد بود.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x