گلکسی F23 5G با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۷۵۰G معرفی شد

سامسونگ گلکسی F23 را در هند رونمایی کرد. این گوشی چهار سال پچ امنیتی و دو سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل را دریافت می‌کند. گلکسی F23‌ جزو اولین گوشی‌هایی است که با جعبه‌ای بدون شارژر عرضه می‌شود.

چندی پیش، گزارش‌های مختلفی درباره‌ی گلکسی F23 منتشر شده بود و اکنون سامسونگ به‌طور رسمی از این گوشی رونمایی کرد که درحقیقت جانشین گلکسی F22 با صفحه‌نمایش بهتر و تراشه‌ی سریع‌تر است.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، گلکسی F23 5G صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی LCD با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد که درمقایسه‌با مدل قبلی، یعنی گلکسی F22، با بهبودهایی همراه شده است. گلکسی F23 جزو اولین گوشی سری F محسوب می‌شود که از محافظ گوریلا گلکس ۵ بهره می‌برد.

گوشی مذکور در پنل جلویی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 میزبانی می‌کند که درون بریدگی قطره‌ای تعبیه شده است. در پنل پشتی نیز، دوربین سه‌‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/1.8 و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی f/2.2 با زاویه‌ی دید ۱۲۳ درجه و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی f/2.2 تعبیه شده است.

صفحه‌نمایش گلکسی F23 5G

قدرت سخت‌افزاری گلکسی F23 5G را تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۵۰G تأمین می‌کند که براساس فرایند هشت‌نانومتری ساخته شده است که در‌مقایسه‌با فرایند دوازده‌نانومتری تراشه‌ی Helio G80 مدیاتک پیشرفت‌ درخورتوجهی محسوب می‌شود. ناگفته نماند که این تراشه‌ در پرفروش‌ترین گوشی بازار، یعنی گلکسی A52 5G، نیز استفاده شده است.

گلکسی F23 5G از ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد و درگاه اختصاصی micro SD درکنار دو شیار سیم‌کارت دارد. این گوشی سامسونگ سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را با One UI 4.1 اجرا می‌کند و از Samsung Pay در هند پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به بلوتوث ۵ و NFC و پورت USB-C اشاره کرد؛ اما از جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا خبری نیست.

گلکسی F23

با اینکه سامسونگ شارژر گلکسی F23 را درمقایسه‌با گلکسی F22 ارتقا داده و اکنون از شارژر ۲۵ وات بهره می‌برد، ظرفیت باتری‌اش به ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت تنزل پیدا کرده است. افزون‌براین، متأسفانه گلکسی F23 5G بدون شارژر در جعبه خُرده‌فروشی عرضه می‌شود و آن را به اولین غیر‌پرچم‌دار سامسونگ تبدیل می‌کند که بدون آداپتور دردسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گلکسی F23 سامسونگ از هم‌اکنون در وب‌سایت Flipkart در رنگ‌های آبی و سبز و با قیمت ۱۵,۹۹۹ روپیه (۲۱۰ دلار یا ۱۹۰ یورو) و ۱۶,۹۹۹ روپیه (۲۲۰ دلار یا ۲۰۵ یورو) برای خرید دردسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x