آنر قصد دارد فروش جهانی خود را تا پایان سال ۲۰۲۲ دو برابر کند

آنر می‌خواهد تا پایان سال ۲۰۲۲ سهم خود از بازار جهانی را افزایش دهد و با عرضه‌ی محصولات بیشتر، به برندی «جهانی» تبدیل شود.

آنر پس از جدایی‌ از هواوی، در سال ۲۰۲۱ به پنجمین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی در چین تبدیل شد. همچنین، در MWC 2022 برای رونمایی محصولات پرچم‌داری مانند سری ساعت Watch GS 3 و گوشی Magic4 و ایربادز ۳ پرو حضور داشت. به‌گزارش notebookcheck، این شرکت اکنون قصد دارد تا با کسب موفقیت‌های بیشتر، در آینده‌ای نزدیک به برندی «جهانی» تبدیل شود.

جورج ژائو، مدیرعامل آنر، در جلسه‌ای مطبوعاتی اظهار کرد که آنر رشد شگفت‌انگیزی را تجربه کرده است و اکنون می‌تواند دسترسی‌هایی بیشتری به بازارهای مختلف داشته باشد. ژائو ادعا کرد که حدود ۱۱ هزار نفر کارمند در سراسر جهان برای آنر مشغول کار هستند و این شرکت ۶ مرکز تحقیقاتی در کشورهای فرانسه و ژاپن دارد. آنر با تقریباً ۲۰۰ اپراتور ازجمله Telefonica و Vodafone در اروپا توافق‌نامه‌هایی امضا کرده است.

همچنین، آنر مدعی شد که تاکنون ۵۰ سری از گوشی‌های هوشمند میان‌رده C خود را در ۴۹ کشور فروخته است و قصد دارد با گوشی‌های سری X و گوشی‌های کمترشناخته‌شده‌ی سری N، گستره‌ی محصولات بین‌المللی ۲۰۲۲ خود را بیشتر افزایش دهد. متأسفانه آنر هنوز به پرچم‌دار تاشدنی Magic V با ارجاع به تجارت بین‌المللی خود اشاره نکرده است.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x