گلکسی A73 از اسنپدراگون ۷۷۸G استفاده خواهد کرد

داده‌های بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد گلکسی A73 سامسونگ قرار است به پردازنده‌ی استفاده‌شده در گلکسی A52s و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز باشد.

شواهد نشان می‌دهد سامسونگ در حال تولید چندین دستگاه جدید از سری گلکسی A با توانایی پشتیبانی از شبکه‌ی ۵G است. سم‌موبایل می‌نویسد برخی از این گوشی‌ها ممکن است تا پیش از به‌پایان‌رسیدن ماه جاری میلادی به بازار عرضه شوند. گلکسی ای ۷۳ سامسونگ (Samsung Galaxy A73)‌ احتمالاً یکی از همین دستگاه‌ها خواهد بود؛ گوشی هوشمندی که پیش‌بینی می‌شود در قامت میان‌رده، بسیار قدرتمند باشد.

بنچمارک منتسب به گلکسی A73 سامسونگ در گیک بنچ 5

میان‌رده‌ی جدید سامسونگ توانسته است امتیاز تک‌هسته‌ای ۷۷۸ و امتیاز چندهسته‌ای ۲٬۹۱۳ را کسب کند

گلکسی A73 سامسونگ اخیراً در یکی از بنچمارک‌های دیتابیس گیک‌بنج ۵ با شماره‌مدل SM-A736B دیده شده است و این یعنی با مدل بین‌المللی ۵G گوشی مواجه هستیم. نکته‌ی جالب این است که گلکسی A73 در بنچمارک از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام بهره می‌برد. پیش‌تر، سامسونگ در گلکسی A52s، یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار، از این پردازنده استفاده کرده بود.

شکی نداریم اکثر گوشی‌های سری گلکسی که برای عرضه در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده‌اند، از اندروید ۱۲ استفاده خواهند کرد. براساس گیک‌بنچ ۵، گلکسی A73 سامسونگ نیز از همین سیستم‌عامل استفاده می‌کند. به‌علاوه، به‌نظر می‌رسد میان‌رده‌ی موردانتظار کره‌ای‌ها به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهر است.

شایعه‌ها می‌گویند احتمالاً در گلکسی A73 سامسونگ جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را شاهد نخواهیم بود. همچنین، شایعه‌ی دیگری دست‌به‌دست می‌شود که براساس آن، سامسونگ شارژر را از جعبه‌ی تمام گوشی‌هایش، ازجمله گلکسی A73 حذف می‌کند.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x