تصاویر واقعی از گلکسی F23 سامسونگ با دوربین سه‌گانه

یکی از کاربران در توییتر، تصاویری واقعی از پنل جلویی و پشتی گلکسی F23 را به‌‌اشتراک گذاشته است. گفته می‌شود که درون جعبه‌ی این گوشی شارژر وجود ندارد.

۸ مارس ۲۰۲۲ (۱۷ اسفند ۱۴۰۰)، سامسونگ گوشی گلکسی F23 را در هند معرفی می‌کند. اکنون، صفحه‌ی فرود گوشی مذکور در وب‌سایت خُرده‌فروشی Flipkart و وب‌سایت سامسونگ هند دردسترس است. غول کره‌ای تأیید کرد که گلکسی F23 در دو رنگ آبی و سبز روانه‌ی بازار می‌شود. اکنون به‌گزارش گیزموچاینا، یکی از کاربران توییتر تصاویر واقعی از نسخه‌ی آبی این گوشی سامسونگ را در پنل جلویی و پشتی منتشر کرده است.

تصویر واقعی گلکسی F23 سامسونگ از نمای جلو و پشت

طبق تصاویر، پنل جلویی گلکسی F23 میزبان صفحه‌نمایشی با بریدگی قطره‌ای و حاشیه‌های ضخیم است. پنل پشتی آن روکش مات دارد و دوربین سه‌گانه در گوشه‌ی بالا سمت چپ تعبیه شده است. همچنین در سمت راست گوشی، دکمه‌ی تنظیم صدا و دکمه‌ی پاور یکپارچه‌شده با اسکنر اثرانگشت به‌چشم می‌خورد.

مشخصات احتمالی گلکسی F23

گلکسی F23 به صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و محافظ گوریلا گلس ۵ و تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۵۰G مجهز خواهد شد. گوشی مذکور با پشتیبانی از ۱۲ باند ۵G وارد بازار خواهد شد و دوربین پشتی آن متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج است.

انرژی موردنیاز برای کار با گوشی یادشده را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات تأمین می‌کند. گزارش اخیر ۹۱mobiles نشان داد که در جعبه‌ی خُرده‌فروشی F23 شارژر وجود نخواهد داشت.

براساس شایعات، گلکسی F23 نسخه‌ی تغییر نام‌ یافته از گوشی گلکسی M23 است که اخیراً معرفی شد. ازاین‌رو، گلکسی F23 احتمالاً صفحه‌نمایش ۶٫۶ LCD با وضوح +FHD خواهد داشت. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و… اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا