حذف شارژر از جعبه‌ی گوشی‌های میان‌رده سامسونگ!

ظاهراً سامسونگ تصمیم گرفته که شارژ را از جعبه گوشی‌های میان‌رده‌ی سری A و سری M خود حذف کند.

سامسونگ یکی از اولین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی بود که پس از اپل، شارژر را از جعبه‌ی محصولات پرچم‌دار خود حذف کرد. بااین‌حال، غول فناوری‌ کره‌ی جنوبی شارژر را از مدل‌های ارزان‌قیمت‌تر خود حذف نکرد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ احتمالاً به‌دنبال حذف شارژر از جعبه‌ی گوشی‌های میان‌رده‌ی خود است.

به گزارش Androidauthority، یکی از افشاگران خبرهای فناوری به‌ نام یوگش برار در توئیتر اعلام کرده است که سامسونگ تصمیم دارد شارژر را از جعبه‌ی گوشی‌های سری M و سری A حذف کند. وی همچنین اشاره کرده گکلسی F23 نیز بدون شارژر روانه‌ی بازار خواهد شد.

هنوز نمی‌دانیم که آیا این تصمیم فقط به کشور هند محدود خواهد شد یا این محصولات در کشورهای دیگر نیز بدون شارژر به‌دست مشتریان خواهند رسید. به‌هرحال بهتر است پیش از خرید گوشی‌های ارزان‌قیمت‌ سری گلکسی، نگاهی به محتویات جعبه داشته باشید.

حذف شارژر از جعبه‌ی گوشی‌های هوشمند، اقدامی ناامیدکننده است؛ زیرا اولین گوشی هوشمندی که بسیاری از مردم خریداری می‌کنند، مدل‌های ارزان‌قیمت است و بنابراین افرادی که برای اولین‌بار اقدام به خرید گوشی هوشمند می‌کنند، باید شارژر را هم به‌طور جداگانه خریداری کنند.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x