توقف استقلال در مشهد با دست‌های حقیقی

به گزارش نخ نیوز، از ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه) در یکی از دیدارهای حساس هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، نساجی مازندران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد از استقلال پذیرایی کرد.

قضاوت این مسابقه را «علی صفایی» با کمک‌های «محمدرضا ابوالفضلی» و «محسن سلطانی» بر عهده داشت.

استقلال در شرایطی پا به این مسابقه گذاشت که برای دومین بازی پیاپی نمی‌توانست از وجود سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند استفاده کند. با این حال، فرهاد مجیدی به دنبال پیروزی مقابل ساکت الهامی بود تا جایگاه تیمش را در صدر جدول تثبیت کند.

توقف استقلال در مشهد با دست‌های حقیقی/هدیه آبی‌ها به پرسپولیس

نساجی مازندران که در مشهد از استقلال میزبانی کرد به دنبال پاره کردن نوار موفقیت‌های استقلال بود. آنها که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرد بودند برای رویارویی با صدرنشین لیگ برتر انگیزه‌های فراوانی داشتند.

دقیقه ۱: نساجی مازندران فرصت مناسبی برای گلزنی داشت. شوت رضا جعفری پس از برخورد با مدافعان استقلال به شکلی بسیار خطرناک از بالای دروازه سید حسین حسینی به خارج رفت.

دقیقه ۵: ارسال محمد دانشگر از جناح راست با ضربه سر ژستد همراه شد اما علی‌رضا حقیقی با واکنش بسیار عالی اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد و در برگشت توپ به امیرحسین حسین‌زاده رسید و او در حالی که می‌توانست گلزنی کند توپ را به مدافعان نساجی کوبید تا آه از نهاد فرهاد مجیدی بلند شود.

دقیقه ۶: شوت جعفر سلمانی به تیرک دروازه نساجی مازندران برخورد کرد تا او نتواند پنجمین گلش را با پیراهن استقلال در لیگ برتر به ثمر برساند.

توقف استقلال در مشهد با دست‌های حقیقی/هدیه آبی‌ها به پرسپولیس

دقیقه ۲۱: نساجی مازندران روی یک کار تاکتیکی و تمرین شده صاحب موقعیت مناسب شد اما ضربه رضا جعفری پس از برخورد با پای روزبه چشمی به خارج رفت.

دقیقه ۲۴: رودی ژستد مهاجم مورد علاقه مجیدی فرصت عالی برای گلزنی داشت اما ضربه بی دقت این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹:شوت دیدنی زبیر نیک‌نفسی با واکنش علی‌رضا حقیقی به کرنر رفت تا هر دو بازیکن صحنه زیبایی را خلق کنند.

دقیقه ۴۷: ارسال حردانی از جناح راست پس از برخورد به مدافعان نساجی به یامگا رسد و این بازیکن توپ را در موقعیت مناسب به حسین‌زاده سپرد اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به خارج رفت.

توقف استقلال در مشهد با دست‌های حقیقی/هدیه آبی‌ها به پرسپولیس

دقیقه ۴۹: رودی ژستد بازهم موقعیت مناسبی پیدا کرد، توپ حردانی در شرایطی به این بازیکن رسید که می‌توانست دروازه نساجی را باز کند اما ضربه‌اش به بیرون رفت.

دقیقه ۵۲: پاس در عرض مسعود شجاعی به متین کریم زاده رسید اما تکل به موقع صالح حردانی باعث شد تا فرصت مناسب او از بین برود.

دقیقه ۵۴: ارسال حسین زاده از سمت چپ با ضربه سر رودی ژستد همراه شد اما علی‌رضا حقیقی با واکنش باور نکردنی اجازه نداد دروازه تیمش باز شود.

توقف استقلال در مشهد با دست‌های حقیقی/هدیه آبی‌ها به پرسپولیس

دقیقه ۶۹: استقلال بازهم روی کار تاکتیکی صاحب موقعیت شد، پاس حسین‌زاده به آمانوف رسید و شوت این بازیکن با واکنش خوب حقیقی به خارج رفت.

دقیقه ۷۸: پاس خوب در موقعیت بسیار خوبی به مسعود شجاعی رسید ولی تعلل این بازیکن و شوت او با برخورد به دانشگر راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۰: ارسلان مطهری در موحوطه جریمه نساجی نمازندران سرنگون شد و در حالی که استقلالی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند داور دستور به ادامه بازی داد، تصمیم علی‌رضا صفایی با اعتراض نیمکت‌نشینان آبی‌پوشان همراه شد.

توقف استقلال در مشهد با دست‌های حقیقی/هدیه آبی‌ها به پرسپولیس

ترکیب نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، حامد شیری، متین کریم زاده(مهرداد عبدی)، مرتضی منصوری، اکبر صادقی، مسعود شجاعی و کریم اسلامی(صابر حردانی)

توقف استقلال در مشهد با دست‌های حقیقی/هدیه آبی‌ها به پرسپولیس

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی(ارسلان مطهری)، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده(آرمان رمضانی)، کوین یامگا و رودی ژستد(عزیزبک آمانوف)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا