۶۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شدند

به گزارش نخ نیوز از اصفهان و بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۹۲۸ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند.

در این بازه زمانی کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۷۷ هزار و ۱۸۲ نفر،موارد نمونه گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) یک هزار و ۵۳۰ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی  ۶۲۴ نفر گزارش شده است.

تعداد ۱۹۸ هزار و ۸۹۲ نفر تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده است و ۱۵۵بیمار نیز در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

در حال حاضر یک هزار و ۵۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران‌وبیدگل بستری هستند که از این تعداد ۱۸۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگه‌داری می‌شوند.

ترخیص ۱۸۸ بیمار بهبود یافته از بیمارستان

 در این بازه زمانی ۱۳۳ هزار و ۷۸۸ نفر بهبود یافتند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۸۸ نفر بوده است.

 ۱۱ هزار و ۳۵۶ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۴۹۸ نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان (به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل) بوده است.

 در ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان (به جز کاشان و آران‌وبیدگل) ۱۶ مورد از آمار مرگ‌ومیر بیماران قطعی به کرونا اعلام شده و تعداد فوتی‌های مشکوک به کرونا نیز سه نفر گزارش شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا