فکری: سه امتیاز بازی مقابل پدیده برای ما بسیار مهم است

به گزارش نخ نیوز و به نقل ازایرنا محمود فکری روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پدیده در مسجدسلیمان اظهارداشت: تیم پدیده در چند بازی اخیر خود عملکرد خوبی داشته و می دانیم مقابل آنها کار آسانی نداریم ولی با این وجود تمام تلاشمان را به کار می‌گیرم.

وی افزود: امیدوارم با برتری در این دیدار، شرایط روحی بازیکنان بهتر شود اگرچه باید آرامش خود را برای کسب سه امتیاز بازی حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به طور قطع با برتری در این دیدار می توانیم در بازی های آینده راحت تر بازی و امتیازات لازم را جمع کنیم.

وی افزود: در نیم فصل چند بازیکن  جذب کردیم اما با توجه به فضایی که در سازمان لیگ و فدراسیون وجود دارد، هنوز نتوانسته‌ایم مجوز بازی برخی از آنها را بگیریم و در حال حاضر تنها از سه بازیکن خود می توانیم استفاده کنیم.

فکری گفت: با وجود پرداخت خیلی از بدهی‌های باشگاه، فدراسیون و سازمان لیگ اصرار به تسویه حساب با یک سری افراد دارند در حالی که اگر ما طلبکار بودیم شاید چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.

وی افزود: نمی‌دانم داستان چیست که تاکید به تسویه حساب با برخی افراد دارند ولی به خاطر همین موضوع نتوانستیم مجوز یک تعداد از بازیکنان را بگیریم؛ امیدوارم در هفته های آینده این موضوع برطرف شود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: برای بازی فردا امین اسدی، احمد الجبوری و محمد مشایخی سه بازیکن جدید خود را در اختیار داریم و می توانیم از آنها بهره ببریم.

وی افزود: در روزهای قبل ۱۰ درصد از طلب بازیکنان پرداخت شد اگرچه مشکلات زیادی در بحث مالی و پشتیبانی داریم و از مسئولان شهری و استانی انتظار داریم کمک کنند تا با اتحاد و همدلی تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پدیده از ساعت ۱۵ روز یکشنبه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا