امکان خروج از چت هنگام گوش دادن به پیام یا فایل صوتی در نسخه جدید iOS واتساپ

واتساپ قابلیت گوش دادن به پیام‌ها و فایل‌های صوتی پس از خروج از چت را دردسترس کاربران iOS قرار می‌دهد.

احتمالاً تاکنون به این مشکل برخورده‌اید که هنگام گوش دادن به پیام‌های صوتی نمی‌توانید از صفحه چت خارج شوید زیرا واتساپ چنین ویژگی را پشتیبانی نمی‌کند. اما از حدود یک ماه پیش، توسعه‌دهندگان پیام‌رسان واتساپ در حال آزمایش قابلیت جدیدی هستند که به کاربران اجازه می‌دهد هنگام گوش دادن به پیام‌های صوتی و بدون قطع شدن آن‌ها از صفحه چت خارج شوند. این شرکت قرار است نسخه بهبود یافته این ویژگی را برای همه کاربران iOS عرضه ‌کند.

به گزارش ۹to5mac، نسخه ۲۲.۴.۷۵ اپلیکیشن واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌ها و فایل‌های صوتی را خارج از صفحه چت پخش کنند. با این ویژگی، می‌توانید هنگام گوش دادن به پیام‌ صوتی یا موسیقی که در واتساپ پلی کرده‌اید، به صفحه چت دیگری بروید، به دوست خود پاسخ دهید یا حتی استیکرهای مختلفی را در گروه خانوادگی ارسال کنید.

قابلیت گوش دادن به پیام صوتی خارج از چت در واتساپ IOS

ویژگی جدید واتساپ پس از معرفی چند قابلیت دیگر طی هفته‌های گذشته توسط توسعه‌دهندگان این پیام‌رسان دردسترس کاربران قرار گرفته است. از قابلیت‌های جدید که کار با واتساپ را آسان‌تر می‌کند، می‌توان به امکان مکث و از سرگیری هنگام ضبط پیام صوتی اشاره کرد. علاوه بر این، کاربران حتی می‌توانند قبل از ارسال پیام، به آن گوش دهند.

به لطف iOS 15 روی نسخه ۲۲.۴.۷۵ تغییرات دیگری نیز اعمال شده است. اکنون، هنگام ظاهر شدن اعلان دریافت پیام جدید، عکس پروفایل فردی که آن را ارسال‌ کرده نیز روی لاک اسکرین آیفون نمایان می‌شود. این همان قابلیتی است که اپلیکیشن‌های دیگر مثل توییتر از مدت‌ها پیش دردسترس کاربران خود قرار داده‌اند.

در نهایت نیز باید به بهتر شدن حالت فوکوس (Focus Mode) اشاره کرد. اکنون حتی اگر حالت فوکوس فعال باشد، پیام کاربران منتخب روی دستگاه شما به نمایش در می‌آید.

اگر می‌خواهید همه این ویژگی‌ها را امتحان کنید، فراموش نکنید که آخرین نسخه واتساپ را از اپ استور دانلود کنید. اگر برخی از این قابلیت‌ها برای شما فعال نیستند، نگران نباشید، زیرا توسعه‌دهندگان به آرامی آن‌ها را برای همه کاربران عرضه می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا