رونمایی کیس Sneaker X کولر مستر با طراحی شبیه کفش ورزشی

کولر مستر به‌تازگی کیس‌های جدیدی به نمایش گذاشته که یکی از آن‌ها شبیه کفش‌های ورزشی گران‌قیمت نایکی و آدیداس است و دیگری از پنل‌های قابل‌تعویض استفاده می‌کند.

کولر مستر به مناسبت تولد ۳۰ سالگی خود چندین محصول جدید رونمایی کرده که تا حدی غیرمتعارف و خاص به‌نظر می‌رسند. بر‌ اساس گزارش ورج، یکی از محصولات جدید کولر مستر Sneaker X است. اسنیکر ایکس یک کیس کامپیوتر به شکل کفش ورزشی است که فعلاً ابعاد دقیقش را نمی‌دانیم، اما طراحی عجیبش خودنمایی می‌کند.

سخت است از روی تصاویر بخواهیم ابعاد کیس را تشخیص دهیم، اما قطعاً ابعاد دستگاه بسیار بزرگ‌تر از کفشی عادی است. ویدئویی که توسط JMDF منتشر شده نشان می‌دهد اسنیکر ایکس صرفاً ادای احترامی به بازار کفش‌های ورزشی نیست، بلکه مشخصه‌های جالب‌توجه متعددی دارد. طراحی کیس جدید کولر مستر از کفش‌های ورزشی گران‌قیمت برندهایی مثل نایکی و آدیداس الهام گرفته است.

کیس کولر مستر اسنیکر ایکس مدل قرمز

کولر مستر می‌گوید کیس اسنیکر ایکس می‌تواند جدیدترین پردازنده‌های مرکزی و پردازنده‌های گرافیکی بازار را به‌همراه یک خنک‌کننده‌ی AIO در خود جای دهد. ویدئوی JMDF پاوری ۶۰۰ وات را درون کیس نشان می‌دهد. در نظر داشته باشید مدتی پیش JMDF کیسی دست‌ساز با همین طراحی تولید کرد و احتمال می‌دهیم مدل نهایی محصول برخی تفاوت‌ها نسبت‌ به آنچه در ویدئو می‌بینیم، تجربه کرده باشد.

فعلاً قیمت کیس اسنیکر ایکس را نمی‌دانیم، اما امیدواریم این محصول ارزان‌تر از مدل دست‌ساز JMDF باشد که ۳٬۹۹۹ دلار قیمت داشت. پیش‌فروش اسنیکر ایکس در فصل سوم ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.

رنگ بندی کیس کولر مستر مینی ایکس

کولر مستر کیس دیگری نیز معرفی کرده که در دسته‌ی کیس‌های کوچک جای می‌گیرد و Mini X نام دارد. این کیسِ دو رنگ از نوع مینی ITX است و از پنل‌های رنگی قابل‌تعویض استفاده می‌کند. کولر مستر فعلاً چهار مدل از این کیس را با چهار ترکیب رنگی به نمایش گذاشته است. ابعاد دقیق کیس مینی X را نمی‌دانیم و به‌همین‌دلیل مشخص نیست این کیس چه قطعاتی را درون خود جای می‌دهد. پیش‌فروش کیس مینی X از فصل دوم ۲۰۲۲ آغاز می‌شود. قیمت نهایی هنوز اعلام نشده است.

کیس کولر مستر مینی ایکس مدل صورتی و آبی

البته ایده‌ای که کولر مستر در قالب مینی X به نمایش گذاشته، کاملاً جدید نیست. اگر به‌دنبال دسترسی به کیسی مینی ITX هستید که بتوان پنل‌هایش را تعویض کرد می‌توانید سراغ کیس ۱۶۰ دلاری Q58 شرکت Lian Li بروید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x