خبرهایی کوتاه از پلیس کرمانشاه

به گزارش روز پنجشنبه نخ نیوز به نقل ازایرنا سرهنگ “علیرضا دلیری” فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از وقوع یک حادثه منجر به فوت در پارک کوهستان  شهر کرمانشاه، گروهی از ماموران در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران کلانتری ۱۹ طاق بستان در محل، مشخص شد جوان ۳۸ ساله ای که برای کوهنوردی به طاق بستان رفته بود به پایین سقوط کرده است.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: این جوان  متاسفانه به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده بود.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه با ابراز تاسف از وقوع این حادثه ناگوار و توصیه به شهروندان برای مراقبت بیشتر از خود، گفت: جسد این جوان به پزشکی قانونی منتقل شد.

کشف ۶۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در جوانرود

فرمانده انتظامی استان از کشف یک انبار لوازم خانگی قاچاق در شهرستان “جوانرود” و کشف ۲ هزار و ۵۹۵ دستگاه آبمیوه گیری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

 سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس “جوانرود” از وجود یک انبار محل دپوی لوازم خانگی قاچاق در یکی از محلات شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مذکور که در یک مرغداری قرار داشت شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این بازرسی ۲ هزار و ۵۹۵ دستگاه آبمیوه گیری قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۶۰ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به پلمب انبار مورد نظر، از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت های کار پلیس کرمانشاه برشمرد و گفت: کشفیات ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۸ درصد رشد داشته است.

کشف بیش از ۲۵ تن خوراک دام قاچاق در کنگاور

 فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۲۵ تن و ۲۴۰ کیلوگرم خوراک دام قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.

 سرهنگ “عنایت فلاحی” اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و جهت بازرسی آن را توقیف کردند.

وی افزود :در بازرسی های انجام شده ۲۵ تن و ۲۴۰ کیلوگرم جو قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ فلاحی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا ومعرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا