سامانه بارشی از جمعه وارد اصفهان می‌شود

محمد رضا رفیعی روز چهارشنبه در گزارش نخ نیوز و به نقل ازایرنا با اشاره به ورود سامانه ناپایدار از اواخر وقت روز جمعه به این استان افزود:فعالیت این سامانه، بارش‌های برف و باران را برای روزهای شنبه و یکشنبه در بیشتر مناطق استان و بویژه در مناطق غربی استان بدنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: گذر موج ناپایدار ضعیفی نیز برای امروز و فردا ( پنجشنبه) به مناطق شمالی استان نفوذ خواهد کرد که در برخی از این مناطق به بارش پراکنده منجر خواهد شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: جو به نسبت پایداری تا ۲ روز آینده بر روی استان استقرار خواهد داشت و آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد برای بیشتر مناطق استان پیش پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه غبار صبحگاهی برای مناطق مرکزی، صنعتی و کلانشهر اصفهان پیش بینی می‌شود اضافه کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان به ۲ درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته یک درجه گرم‌تر شده است.

رفیعی خاطرنشان کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۶ درجه سانتیگراد و در سردترین ساعات به منفی یک درجه سانتیگراد رسید.

وی بیان کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۰ و بویین و میاندشت با دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا