ویندوز ۱۱ ویژگی‌های جدید را به صورت منظم‌تری دریافت می‌کند

مایکروسافت اعلام کرد ویژگی‌های جدید به صورت منظم‌تری برای ویندوز ۱۱ منتشر خواهند شد.

مایکروسافت امروز اعلام کرد قصد دارد به صورت منظم‌تری ویژگی‌های جدید ویندوز ۱۱ را در‌ دسترس کاربران قرار دهد. دیگر ویژگی‌های جدید به نسخه‌های اصلی سیستم‌عامل وابسته نخواهند بود و در عوض از‌ طریق Windows Update به‌عنوان به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر منتشر می‌شوند. همچنین زمان انتشار آن‌ها نیز به تشخیص مایکروسافت بستگی دارد.

به گزارش ویندوز سنترال، پانوس پانای، مدیر ارشد محصول مایکروسافت اعلامیه مذکور را منتشر کرد و گفت:

همان‌طورکه انتشار امروز نشان می‌دهد، ما متعهد به ارائه تجربیاتی در ویندوز ۱۱ هستیم که زندگی مردم را غنی‌تر می‌کند. با گذشت زمان، علاوه بر به‌روزرسانی سالانه شاهد انتشار بیشتر ویژگی‌های جدید در ویندوز ۱۱ برای کاربران نهایی هستیم. برای انجام چنین کاری از مکانیسم‌های به‌روزرسانی متنوعی که در‌ اختیار داریم، از جمله سرویس‌دهی و به‌روزرسانی‌های فروشگاه مایکروسافت، استفاده می‌کنیم. هدف ما نوآوری مستمر و ارائه بهترین تجربیات در طول سال برای شما است.

این تغییر بزرگی برای ویندوز محسوب می‌شود، البته نباید فراموش کرد که پیش‌تر نیز چند بار این کار را به صورت آزمایشی انجام داده بود. مایکروسافت سال گذشته با ارائه ویژگی‌های جدید خارج از به‌روزرسانی‌های اصلی، مانند قابلیت «اخبار و علایق» برای نوار وظیفه ویندوز ۱۰، شرایط را سنجیده بود. اکنون، مایکروسافت آماده است تا این ویژگی‌ها را به صورت رسمی و عادی در‌ اختیار کاربران قرار دهد.

این یعنی قابلیت‌هایی که در Windows Insider Dev یا Beta Channels نشان داده می‌شوند، می‌توانند در بازه‌های زمانی مختلفی به ویندوز ۱۱ بیایند. دیگر نیازی نیست مایکروسافت یک سال منتظر بماند تا ویژگی‌های جدید را همراه با به‌روزرسانی اصلی منتشر کند. اکنون پس از جمع‌آوری بازخوردهای کافی از کاربران، ویژگی‌های مورد نظر در بخش‌های کوچک‌تری در‌‌ دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

مایکروسافت همچنان به انتشار به‌روزرسانی مهم سالانه‌ی خود پایبند است. در حال حاضر نسخه‌‌ی بعدی در‌ حال توسعه است و در نیمه‌ی دوم سال جاری عرضه می‌شود. به‌همین‌دلیل، برخی از قابلیت‌های مهم همراه با به‌روزرسانی اصلی منتشر می‌شوند.

بنابراین اکنون کاربران سریع‌تر به ویژگی‌های جدید دسترسی خواهند داشت. برای این که متوجه شویم چنین اتفاقی خوب است یا بد، باید بیشتر منتظر بمانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا