امکان لایک استوری‌های اینستاگرام بدون ارسال دایرکت فراهم شد

اینستاگرام در به‌روزرسانی جدیدش، قابلیت جدیدی به‌ نام Private Story Likes (لایک‌های خصوصی استوری) اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به ارسال پیام دایرکت، استوری دیگران را لایک کنند.

روز گذشته، اینستاگرام ویژگی جدیدی موسوم به Private Story Likes را معرفی کرد که نحوه‌ی تعامل کاربران را با استوری‌های دیگران تغییر می‌دهد. از امروز افرادی که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند، می‌توانند بدون ارسال دایرکت، استوری‌های دیگران را لایک کنند.

به‌گزارش ۹to5Mac، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، خبر اضافه‌شدن قابلیت جدید لایک خصوصی استوری را در توییتر به‌اشتراک گذاشت. درحالی‌که اکنون تعامل با استوری‌های اینستاگرام ازطریق دایرکت به صندوق پیام‌های کاربر ارسال می‌شود، سیستم لایک جدید به‌طور مستقل کار خواهد کرد.

همان‌طورکه در ویدئو منتشر‌شده‌ی موسری مشخص است، رابط کاربری جدید اینستاگرام هنگام مشاهده‌ی استوری‌ها در این پلتفرم، نماد قلب را به کاربر نشان می‌دهد. وقتی روی این نماد ضربه بزنید، شخص مدنظر به‌جای پیام خصوصی، اعلان معمولی دریافت خواهد کرد. رئیس اینستاگرام گفت این سیستم به‌گونه‌ای ساخته شده است که خصوصی باشد و شمارش لایک‌ها را ارائه نمی‌دهد.

البته انتظار می‌رود این قابلیت جدید، استوری‌ها را از پست‌های معمولی اینستاگرام متمایز کند؛ زیرا تعداد لایک‌های عمومی پست‌های معمولی همچنان ارائه خواهد شد. ویژگی Private Story Likes حمایت و قدردانی از محتوای اشتراک‌‌گذاشته‌شده در استوری‌های اینستاگرام را برای کاربران آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌کند. ایده‌ی اصلی این است که مطمئن شوید مردم بتوانند حمایت‌ بیشتری از یکدیگر کنند و بخش دایرکت‌ نیز کمی پاک‌سازی شود.

اینستاگرام به‌تازگی قابلیت‌های جدید دیگری نیز به پلتفرم خود اضافه کرده است که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به آواتارهای سه‌بعدی و عرضه‌ی جهانی منو «بررسی امنیت» و سه گزینه‌ی جدید برای مرتب‌سازی محتوای ارائه‌شده در فید اشاره کرد. در‌ادامه، توییت ارسال‌شده‌ی موسری را مشاهده می‌کنید:

لایک خصوصی استوری

با به‌روزرسانی امروز، اکنون می‌توانید بدون نیاز به ارسال دایرکت، با لایک‌کردن استوری افراد، مقداری عشق برای آن‌ها ارسال کنید.

لایک‌ها در استوری‌ها خصوصی هستند و تعداد آن‌ها ارائه نمی‌شود. این ویژگی با نماد قلب درکنار دسته‌های افراد در صفحه‌‌نمایش استوری‌های شما نمایان می‌شود.

Adam Mosseri (@mosseri) February 14, 2022

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x