لنوو Legion Y90 با رم ۱۸ گیگابایت در جایگاه نخست بنچمارک Master Lu

گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 با بهره گرفتن از ۱۸ گیگابایت رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی یک ترابایتی، در صدر فهرست بنچمارک Master Lu قرار گرفت.

لنوو اوایل سال جاری Legion Y90 را معرفی کرد، اما این گوشی گیمینگ هنوز به‌طور رسمی عرضه نشده است. بر‌ اساس اطلاعات فاش‌شده از لنوو، این محصول یک غول بسیار قدرتمند خواهد بود و اولین شواهد غیررسمی از عملکرد آن در‌ دسترس قرار گرفته است.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، سازندگان بنچمارک Master Lu در پایگاه داده‌ی خود دستگاهی با شناسه‌ی مدل L71061 پیدا کردند که گفته شده مربوط به گوشی Y90 لنوو است. بر‌ اساس این داده‌ها، امتیاز Legion Y90 در این بنچمارک معادل ۱۱۱۰ هزار و امتیاز حالت عملکرد روان آن ۲۰۲٫۸۴ است.

برای مقایسه، امتیاز یکی دیگر از پرچم‌داران مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک به‌ نام iQOO 9 در این بنچمارک معادل ۱۰۷۰ هزار، وان‌پلاس ۱۰ پرو ۹۶۷ هزار و ریلمی GT2 پرو ۹۳۷ هزار است.

لنوو Legion Y90 نیز مثل اکثر پرچم‌داران امروزی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز شده است، بااین‌حال، این گوشی از فن‌های دوگانه نیز بهره می‌برد که باعث می‌شود دمای قطعات داخلی آن همیشه خنک نگه‌ داشته شود و در‌ نتیجه‌ عملکرد پایدار آن نیز بهبود یابد. همان‌طور که انتظار می‌رفت این گوشی از ۱۸ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

گوشی Legion Y90 به یک نمایشگر بزرگ ۶٫۹۲ اینچی امولد با وضوح Full HD پلاس مجهز شده است و از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. نرخ نمونه‌برداری لمسی صفحه‌نمایش این محصول ۷۲۰ هرتز بوده و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از HDR اشاره کرد. یکی از کارمندان لنوو، تصویری به‌ اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد دمای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پس از فقط نیم‌ساعت بازی با سرعت ۱۲۰ فریم‌برثانیه به دمای ۳۸٫۹ درجه‌ی سانتی‌گراد رسیده است. این یعنی Y90 با عملکرد پایدار خود، نسبت به رقبا، متمایز می‌شود.

گفتنی است که با توجه به برگه‌ی مشخصات گوشی ِLegion ِY90 در TENAA، این محصول در مدل مجهز به رم هشت گیگابایت، ۱۰ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت و همچنین ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. این گوشی از باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و وزن آن ۲۵۲ گرم است.

تا این لحظه هیچ جزئیاتی در‌ مورد زمان عرضه‌ی رسمی Legion Y90 توسط لنوو ارائه نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا