مسابقه عکاسی”پاسداشت پدران زمینی و آسمانی” در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش نخ نیوز و به نقل ازایرنا، حجت‌اله مؤمنی روز سه شنبه در تشریح برنامه‌های ویژه ایام ولادت امام علی(ع) و روز پدر، اظهار کرد: هر ساله مراسم معنوی اعتکاف ویژه دانش‌آموزان در سطح مساجد استان را داشتیم که امسال با توجه به مجازی بودن فعالیت آموزشی مدارس و وضعیت قرمز کرونایی اکثر شهرهای استان، اعتکاف دانش‌آموزی را نداریم.

وی تصریح کرد: در مدارس شبانه‌روزی سطح استان در صورتی‌ که دانش‌آموزان آمادگی شرکت در اعتکاف را داشته باشند و مدیران درخواست بدهند و نیز مدرسه از نظر وضعیت نمازخانه مناسب باشد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند، اعتکاف را برگزار کنند.

مؤمنی تولید محتوای الکترونیکی به‌مناسبت ۱۳ رجب سالروز ولادت امام علی(ع) و روز پدر، برپایی محافل انس با قرآن کریم با مرکزیت دارالقرآن‌های آموزش و پرورش، دیدار با دانش‌آموزان مراکز شبه خانواده، دیدار دانش‌آموزان با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دیدار دانش‌آموزان با سالمندان مستقر در سرای سالمندان با هدف اشاعه فرهنگ احترام به سالمندان را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش لرستان به‌مناسبت ایام ولادت امام علی(ع) اعلام کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: اداره امور شاهد و ایثارگران با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان به‌مناسب میلاد امام علی(ع) و روز پدر مسابقه عکاسی «پاسداشت پدران زمینی و آسمانی» را ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه عکس باید در کنار مزار مطهر پدر شهید و فوت شده یا قاب عکس آنها و یا از دست‌بوسی و احترام به پدر و پدربزرگان باشد، اضافه کرد: هر دانش‌آموز می‌تواند فقط یک عکس را  با مشخصات کامل خود شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، پایه، نام مدرسه و نام شهرستان ارسال کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه آثار از طریق شماره ۰۹۹۰۰۹۷۳۶۱۹ و یا آی دی  SHAHEDschool۱۴۰۰@ در شبکه شاد، به دبیرخانه مسابقه، واقع در دبیرستان دخترانه شاهد، دوره اول شهرستان الیگودرز ارسال شود، ادامه داد: زمان ارسال آثار تا روز پنج‌شنبه، ۲۸ بهمن‌ماه جاری است و به نفرات برتر، کارت هدیه و لوح سپاس استانی، اهدا خواهد شد.

۳۶۰ هزار دانش آموز در لرستان تحصیل می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا