نام احتمالی سرویس موسیقی کلاسیک اپل فاش شد

براساس جدیدترین اطلاعات به‌دست‌آمده، سرویس موسیقی کلاسیک مستقل آینده‌ی اپل «Apple Classical» نام خواهد گرفت.

در جدیدترین اطلاعات فاش‌شده از آخرین به‌روزرسانی بتای Android Apple Music، جزئیات جدیدی کشف شده‌ است که به نام احتمالی از سرویس موسیقی کلاسیک آینده‌ی اپل اشاره می‌کند. این خبری بسیار هیجان‌انگیز برای طرفداران موسیقی کلاسیک است.

به‌گزارش reviewgeek، سال گذشته، اپل Primephonic، یکی دیگر از سرویس‌های پخش موسیقی کلاسیک را خرید. با انجام این کار، شرکت مذکور به شنوندگانش قول داد تجربه‌ی موسیقی جدیدی در راه خواهد بود که به این ژانر اختصاص دارد. اپل وعده داده است ویژگی‌های محبوب این سرویس، مانند لیست‌های پخش و آهنگ‌های انحصاری و کل کتابخانه موسیقی Primephonic را به اپ جدیدش بیاورد.

اطلاعات جدید درباره‌ی اپ مذکور را ۹to5Google کشف کرده است. این گروه فایل‌ها را بررسی کرده و در آن‌ها ارجاعاتی به «Apple Classical» یافته‌اند. به‌نظر می‌رسد این نام اپلیکیشن جدید اپل خواهد بود. همیشه ممکن است پیش از عرضه‌ی رسمی محصول نام آن تغییر کند؛ اما ازآن‌جاکه Apple Classical مطابق با Apple Music است، به‌احتمال زیاد با گزینه‌ی دیگری جایگزین نمی‌شود.

موسیقی کلاسیک تفاوت‌هایی با غیرکلاسیک دارد؛ به‌همین‌دلیل، دیدن چند سرویس که به آن اختصاص داده شده، لذت‌بخش است. موسیقی «معمولی» به‌راحتی براساس گروه یا هنرمند، نام آلبوم و ژانر قابل دسته‌بندی است.

باوجوداین، هر موسیقی کلاسیک اطلاعات اضافی زیادی دارد؛ به‌همین‌دلیل، قراردادن آن در دسته‌ای خاص دشوار است. همچنین، هزاران اجرای ضبط‌شده برای هر آهنگ‌ساز و آهنگ وجود دارد؛ بنابراین، سازمان‌دهی آن بسیار سخت‌تر است.

سرویس‌های اختصاصی ظرفیت‌های جست‌وجوی قوی‌تری ارائه می‌کنند که برای مدیریت نام‌های آهنگ پیچیده و سایر ویژگی‌های عجیب این نوع موسیقی مناسب‌تر هستند. درحالی‌که می‌توانید آهنگ‌های کلاسیک دلخواهتان را در سرویس‌های پخش موسیقی استاندارد، مانند Tidal یا YouTube Music گوش دهید، استفاده از سرویس‌های اختصاصی آسان‌تر است و تجربه‌ی بهتری به شما ارائه می‌دهد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x