برخی با تحلیل‌های غلط سعی در زمینه‌سازی برای مذاکره با دشمن را دارند

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی نخ نیوز، درباره جنگ تحمیلی هشت ساله در شهریور سال ۱۳۵۹ با شلیک توپ به سمت ایران و وعده فتح سه روزه توسط صدام و دفاع جانانه مردم که منجر به پیروزی ایران و شکست دشمن شد، در خصوص شرایط کنونی کشور گفت: در زمان حکام پهلوی و قاجار هر جنگی برای کشور اتفاق می‌افتاد، بخشی از آن جدا می‌شد و برای اولین بار پس از دویست سال و با رشادت مردم تحت زعامت مرجع دینی و ولی فقیه در جنگ هشت ساله حتی یک وجب از کشور جدا نشد.

وی افزود: در یک سال گذشته هم پس از سال‌ها مذاکره و در حین مذاکرات کشور ما دو بار از طرف دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی مورد تهاجم قرار گرفتیم، یکبار در خردادماه و دیگری در اسفند ۱۴۰۴ که در حال حاضر در این شرایط قرار داریم.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس اظهار کرد: اصلی‌ترین خواست دشمن صهیون-آمریکایی از تحمیل دو جنگ اخیر بر ملت ایران تسلیم شدن هست همانند درخواست یزید از حضرت اباعبدالله(ع) که رهبر شهید ما هم همان پاسخ سالار شهیدان را به یزیدیان زمان داده‌اند.

حاجی دلیگانی گفت: برخی افراد با ارائه تحلیل‌های غلط سعی در زمینه‌سازی برای مذاکره مجدد با دشمن را دارند. ما چگونه با شهادت امام و بسیاری از سرداران و مقامات و شهروندان خود می‌توانیم تن به مذاکره‌ای بدهیم که می‌دانیم فقط به سود دشمن خواهد بود.

وی ادامه داد: وضعیت دفاعی کشور بحمدالله در شرایط خوبی هست و با اشراف اطلاعاتی و ذخیره تسلیحاتی مناسب از نظر نظامی بن بست نداریم و از طرف دیگر با حضور مردم در صحنه پشتوانه کافی برای فشار و تسلیم دشمن فراهم شده است.

نماینده شاهین  شهر در مجلس اظهار کرد: در طول حیات انقلاب اسلامی، ما شاهد فراز و نشیب‌های فراوانی بوده‌ایم و اکنون نیز امیدوار به پیروزی هستیم و می دانیم که پیروزی بزرگ با تحمل سختی‌ها فراهم خواهد شد و ملت ما همچنان در میدان خواهد ماند.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x