۱۲ شهید نظام سلامت در جنگ رمضان/ ۲۳۰۹ مجروح زن هستند

به گزارش گروه اجتماعی نخ نیوز، دکتر جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: امروز بر اثر حملات رژیم صهیونی و آمریکا، تنها اورژانس دریایی کشور در جزیره هرمز که کار انتقال بیماران از جزیره هرمز به بندرعباس را انجام می‌داد، هدف قرار گرفت و کاملا تخریب شد.

وی افزود: در روزهای گذشته ۲۵ مرکز بیمارستانی، ۲۱ پایگاه اورژانس، ۱۸ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس، ۱۴۵ واحد بهداشتی از جمله خانه بهداشت، پایگاه و مراکز جامع سلامت نیز مورد هدف دشمنان قرار گرفته‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: ۱۰۵۲ مصدوم این جنگ، کمتر از ۱۸ سال سن داشته و هیچ نقشی در جنگ نداشته‌اند که ۱۰۱ نفر کمتر از ۵ سال سن دارند. ۲۳۰۹ نفر از مصدومان، زن بوده‌اند. ۱۹۸ شهید جنگ رمضان، کمتر از ۱۸ سال سن داشته و ۲۱۶ نفر از شهدا نیز، زن بوده‌اند.

وی اضافه کرد: تا کنون ۳ نفر از نیروهای اورژانس کشور شهید و ۴۹ نفر نیز مصدوم شده‌اند. همچنین تیم ملی سلامت تاکنون ۱۲ شهید تقدیم انقلاب و مردم کرده است که یاد و نامشان گرامی باد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x