حمله موشکی دشمن صهیونی آمریکایی به آمبولانس در تهران

به گزارش گروه اجتماعی نخ نیوز، یک دستگاه آمبولانس اورژانس استان تهران که به مأموریت امدادی اعزام شده بود، موردحمله موشکی دشمنان صهیونی آمریکایی قرار گرفت.

در این حادثه، خوشبختانه کارشناسان اورژانس آسیب جدی ندیدند، اما آمبولانس اورژانس بر اثر انفجار دچار خسارت سنگین شده و از چرخه عملیات خارج شد.

اورژانس , شهر تهران , جنگ ,

پرسنل اورژانس استان تهران همچنان با وجود شرایط دشوار و تهدیدات، بی‌وقفه در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x