
به گزارش گروه دفاعی نخ نیوز، قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در اطلاعیهای اعلام کرد: منافع و حاکمیت ملی کشورهای همسایه را محترم می شماریم.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
پیرو فرمایشات ریاست جمهوری نیروهای مسلح برای چندمین بار اعلام می کنند منافع و حاکمیت ملی کشورهای همسایه را محترم می شمارند و تاکنون نیز هیچ تعرضی به آنها نداشته اند لیکن در تداوم اقدامات هجومی قبلی تمام پایگاه های نظامی و منافع آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی در زمین و دریا و فضا در منطقه به عنوان هدف اصلی زیر ضربات کوبنده و سهمگین نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.



