خاطره روح‌الله رستمی از تماس تصویری بعد از درخواست از رهبر انقلاب

روح‌الله رستمی درباره شهادت مقام معظم رهبری و شرایط کشور در روزهای اخیر به خبرنگار ورزشی نخ نیوز گفت: خدای سال ۱۴۰۴ همان خدای دهه ۶۰ است. امروز در مقایسه با شرایط دهه ۶۰ بسیار قوی‌تر هستیم و ان‌شاءالله این فتنه‌ها و بلایا ختم به پیروزی و شیرینی برای ملت بزرگ ایران خواهد شد.

 ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری و قهرمان جهان و پارالمپیک درباره بهترین خاطره و یادگاری از دیدار با حضرت  آیت‌الله خامنه‌ای گفت: پس از قهرمانی در پارالمپیک انگشتری به عنوان هدیه از ایشان دریافت کردم و آن را به مزایده گذاشتم. آنقدر با برکت بود که پول آن صرف آزادی زندانیان مالی شد و البته باز هم در نهایت انگشتر به خودم برگشت.

رستمی عنوان کرد: یادم هست که بابت موضوعی، درخواستی از حضرت آقا از طریق یکی از افراد داشتم. زمان کرونا بود؛ چند روز بعد همان فرد به من گفت: «آقا روح‌الله امکان دارد تماس تصویری بگیری؟» وقتی تماس تصویری گرفتم، گفت «ببخشید، حضرت آقا فرمودند بروید با فلانی رودررو صحبت کنید و پیام مرا برسانید و ببینید که عکس العملش چیست، ناراحت نشود. به او بگویید نمی‌توانم این کار را کنم، چون سایر ورزشکاران متوقع می‌شوند و نمی‌توانم برای همه این کار را انجام بدهم و مدیون می‌شوم. »

وی افزود: بعد از این ماجرا اشک ریختم، نه بخاطر ناراحتی بلکه از اینکه حضرت آقا من را قابل دانستند و پیام فرستادند و برای اینکه ناراحت نشوم، تأکید کردند که «بروید حتماً رودررو پاسخ بدهید.» این اتفاق برای من خیلی درس‌ داشت.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x