انصارالله یمن «ساده‌ترین راه حل» برای عبور ایمن کشتی‌ها از دریای سرخ را اعلام کرد

عضو شورای عالی سیاسی انصارالله یمن گفت: «ساده‌ترین راه حلی که به کشتی‌ها اجازه می‌دهد در هنگام عبور از دریای سرخ ایمن عبور کنند، قرار دادن عبارت «ما هیچ رابطه‌ای با اسرائیل نداریم» در پلاک شناسایی آنها است.»
به گزارش نخ نیوز، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی انصارالله یمن یکشنبه در پستی در پلتفرم «ایکس» نوشت از نوامبر گذشته که عملیات ارتش یمن علیه کشتی‌های صهیونیست و کشتی‌های عازم اراضی اشغالی آغاز شد، این راه‌حل کارایی خود را به اثبات رسانده‌است، به طوریکه ۶۴ کشتی با قرار دادن این عبارت سالم از دریا عبور کرده‌اند.
براساس گزارش وبگاه شبکه روسیا الیوم، وی ادامه داد: انگلیس و آمریکا با اقدامات نسنجیده و حملات تروریستی خود به جمهوری یمن بیشترین آسیب را به جهان و به ویژه اروپا وارد کرده‌اند.
الحوثی افزود: آنچه تاکنون رخ داده شکست عملیات آن دو را ثابت کرده و نشان داده‌است که آن دو کشور با نظامی کردن دریای سرخ و دریای عرب و جلوگیری از عبور کشتی‌های تجاری به ناوبری بین‌المللی تعدی می‌کنند.
پیش از این وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به حملات مداوم ارتش یمن در دریای سرخ و خلیج عدن به کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی نام  «انصارالله» را در لیست سیاه خود قرار داد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x