ست کردن مبل ریلکسی با دکوراسیون چگونه است؟

مبل ریلکسی یکی از بهترین وسایلی است که شما میتوانید برای خانه و یا محیط کار خود تهیه کنید. مبل ریلکسی هم مبلی راحت برای نشستن شماست و هم وسیله ای راحت برای استراحت شما.

تصور کنید بعد از یک روز شلوغ و پر مشغله به خانه آمده و در کنار شومینه با مبل ریلکسی و یک فنجان قهوه به تماشای فیلم محبوب خود نشسته اید! بسیار هیجان انگیز به نظر میرسد.

برای اینکه بدانید مبل ریلکسی چیست و چه مدل ها و تنوعی دارد میتوانید این مطلب را تا انتها همراهی کنید تا علاوه بر این به شما بگوییم چگونه مبل ریلکسی را با دیگر المان ها و آیتم های دکوراسیون خود ست کنید.

مبل ریلکسی چیست؟

مبل ریلکسی، مبلی است که به شما آرامش و راحتی را هدیه میدهد. مبل ریلکسی برای استراحت بعد از یک روز شلوغ و یا استراحت میان روز برای ریکاوری شدن مغز و جسم میتوانید از این مدل مبلمان استفاده کنید.

انواع مبل ریلکسی:

مبل ریلکسی مثل سایر مبلمان تنوع زیادی دارد که شما با توجه به بودجه خود و اینکه محیطی که مبل ریلکسی را در آن قرار میدهید چقدر فضا دارد و یا اینکه چه کسی قرار است از مبل ریلکسی استفاده کند میتوانید یکی از انواع آن را برای خود انتخاب کنید.

مبل ریلکسی برقی:

مبل ریلکسی برقی از یک موتور الکترونیکی ساخته شده که به کمک دکمه ای که در کنار دسته مبل قرار دارد شما میتوانید به راحتی و با فشردن یک دکمه قسمت پا را بالا آورده و پشتی کار را نیز به عقب هل داده و در حالت درازکش استراحت کنید، در این مدل همچنین یک جا برای شارژ موبایل و یا سایر وسایل الکترونیکی شما نیز تعبیه شده تا با خیال راحتی در زمان استراحت و ریلکسیشن بتوانید با موبایل یا لپ تاب خود کار کرده و یا بدون نگرانی تموم شدن شارژ هدفون به موسیقی گوش دهید.

مبل ریلکسی دستی:

مبل ریلکسی دستی قابلیت های بیشتری نسبت مبل ریلکسی برقی ساده دارد، شما با کمک مبل ریلکسی دستی میتوانید نه تنها پاهای خود را بالا آورده و استراحت کنید بلکه این مدل از حالت راک و گردش ۳۶۰ درجه ای هم برخوردار است که دسترسی شما را به تمام نقاط اطرافتان بیشتر میکند.

مبل ریلکسی سالمندی:

مبل ریلکسی سالمندی همان قابلیت های مبل ریلکسی برقی را دارد البته با دو ویژگی منحصر به فرد؛ یک ویژگی قابل ذکر این مدل این است که این مدل با موتور بلند کننده ای که در آن تعبیه شده مناسب سالمندان و افرادی است که توانایی بلند شدن را ندارند، به راحتی و با فشردن یک دکمه نشیمن مبل به طرف بالا اومده و فرد را برای ایستادن حمایت میکند.

دومین ویژگی عالی این مدل چرخ هایی است که برای جا به جایی راحت تر در زیر آن تعبیه شده است و اینکه این چرخ ها قابلیت قفل شوندگی نیز دارند تا خیالتان راحت باشد زمانی که در حال استراحت هستید مبل ریلکسی شما حرکت نمیکند.

مبل ریلکسی سالمندی ماساژور:

این مدل دقیقا مدل سالمندی است با همان وِیژگی ها به علاوه موتور ویبراتوری که برای ماساژ ۹ نقطه حساس و آسیبب پذیر شما در آن تعبیه شده است.

ست کردن مبل ریلکسی با دکوراسیون:

حالا سوالی که پیش میاید این است که چگونه مبل ریلکسی را با دیگر اجزای دکوراسیون ست کنیم؟

برای مبل ریلکسی خود با توجه به رنگ و سبک آن میتوانید از پاف و یا میز عسلی استفاده کنید برای قرار دادن فنجان قهوه و یا کتابی که قرار است مطالعه کنید.

البته در کنار مبلمان ریلکسی مبل ۲۴ جایی برای قرار دادن مجلات و کتاب و .. تعبیه شده است. با این حساب شما باز هم با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید و یا سلیقه شخصی خود میتوانید از پاف یا میز کوچک استفاده کنید.

استفاده کردن از شال مبل هم برای مبل ریلکسی یک پیشنهاد عالیست. از شال مبل میتوان هم برای جلوه و زیبایی استفاده کرد هم در فصل سرد سال به عنوان پتویی نازک در عین حال زیبا و کارآمد بهره گرفت. برای تکمیل کردن این دکوراسیون نقلی به یک فرش زیبا و چند اکسسوری نیاز است.

میتوانید از آباژور های ایستاده مدرن و فانتزی و یا تابلو های دکوراتیو زیبا برای جذابیت هرچه بیشتر این گوشه دنج خود بهره ببرید.

پیشنهاد دیگری که برای داشتن یک گوشه دنج در خانه میتوانید اجرا کنید این است که از کافی بار برای گوشه دنج خود استفاده کنید و صندلی ریلکسی خود را کنار کافی بار قرار دهید.

سخن پایانی

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد، اگر سوالی درباره انواع مبل ریلکسی دارید و یا تجربه ای برای ست کردن دکوراسیون با مبل ریلکسی دارید با ما در قسمت کامنت ها در میان بگذارید.

منبع:

https://mobl24.com

 

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x