پایبندی به اعتقادات دینی موجب پیروزی در جنگ ترکیبی می‌شود

نخ نیوز/مازندران فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در ایام فاطمیه عزاداری‌های ویژه‌ای از سوی مردم انجام می‌شود زیرا بهترین سرمایه اجتماعی ما همین امت اسلامی هستند، گفت: مردم ما پایبند به ولایت، نظام و ادامه دهنده سیره ائمه اطهار هستند. قطعا هرچه پایبندی ما به حوزه‌ها معنوی بیشتر باشد در جنگ ترکیبی بهتر مقاومت می‌کنیم.
سردار “حسن مفخمی شهرستانی” شامگاه شنبه ۲۵ آذرماه درحاشیه عزاداری فاطمی در گفت‌وگو با نخ نیوز، اظهار کرد: شهدای عزیز ما در سیستان و بلوچستان شهدای فاطمی بودند که مادرشان حضرت زهرا(س) مطمئنا مورد عنایت بی‌بی دو عالم قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه در ایام فاطمیه عزاداری‌های ویژه‌ای انجام می‌شود، افزود: بهترین سرمایه اجتماعی ما مردم هستند که پایبند به ولایت، نظام و ادامه دهنده سیره ائمه اطهار هستند. قطعا هرچه پایبندی ما به حوزه‌ها معنوی بیشتر باشد در جنگ ترکیبی و بهتر مقاومت می‌کنیم.

سردار مفخمی ابراز امیدواری کرد، هرچه در راستای تحکیم دین اسلام و صیانت از خون شهدا گام برداریم، رهرو واقعی راه حضرت زهرا(س) باشیم قطعا در برابر توطئه‌های دشمن مقاومت بهتری خواهیم داشت.
فرمانده انتظامی مازندران که اخیرا از سوی ایادی غرب مورد تهدید و تحریم قرار گرفت در پاسخ به سوال نخ نیوز موضع خود را مشخص کرد و گفت: شهرستانی بیدی نیست که با این بادها بلرزد؛ مفخمی شهرستانی سرباز ولایت است هرچه مقام معظم رهبری فرمان دهند تا پای جان می‌ماند.

این مسئول اضافه کرد: با این تهدیدات عقیده من به کار بیشتر شد زیرا اعتقاداتم نشات گرفته از ارزش‌های ناب دین اسلام است تا پای جان می‌مانم تا ارزش‌ها در انقلاب اسلامی حفظ شود.
سردار مفخمی شهرستانی تصریح کرد: در مقابل این تهدیدات در خدمت رسانی با عزمی راسخ‌ و کیفیت بیشتر انجام وظیفه خواهم کرد تا خادم خوبی برای مردم باشیم و مدد خود را از حضرت فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار می‌گیریم.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x