فروش مواد اولیه شوینده در اسپیناس شیمی

فروش مواد اولیه  شوینده در اسپیناس شیمی

مواد اولیه شوینده ها کدام هستند؟ این مواد به چه نوع موادی گفته می شود؟ از مواد اولیه شوینده برای تولید کردن چه محصولاتی بهره می گیرند؟ مواد اولیه شوینده مختلف مانند کربوکسی متیل سلولزها، کربنات سدیم ها، سیلیکات سدیم ها، سدیم پربورات ها، ایزوتیازولین ها، انواع مختلف فسفات ها، تگزاپون و غیره برای تولید کردن شوینده ها استفاده دارند و فروش مواد اولیه شوینده جهت تولید و ساخت انواع مختلفی از شوینده ها صورت می‌ گیرد.  اسپیناس شیمی بزرگترین تامین کننده مواد اولیه  شیمیایی در ایران است که شما جهت خرید هر کالایی می توانید با کارشناسان این سایت در تماس باشید.

اسپیناس شیمی مرجع فروش مواد اولیه غذایی، مواد اولیه آرایشی و بهداشتی در ایران است. که قیمت های آن بسیار مناسب است و شما در هر ساعت روز از طریق سایت این شرکت امکان خرید و استعلام قیمت را دارید.

اسپیناس شیمی

فروش  انواع مواد اولیه شوینده

مواد اولیه شوینده ها متفاوت هستند و از آن ها برای ترکیب کردن و تولید کردن شوینده ها و بسیاری از محصولات بهداشتی و آرایشی استفاده می کنند، پس فروش مواد اولیه شوینده و حلال شیمیایی توسط شرکت های بزرگ تامین کننده از جمله اسپیناس شیمی جهت تولید این محصولات مهم انجام می شود.

جهت خرید عمده مواد اولیه شوینده لازم است که انواع آن ها را خوب بشناسید و مختصری آشنایی با ویژگی هر کدام آن ها داشته باشید، چون همه این مواد متفاوت هستند و برای ساخت و تولید کردن شوینده های مختلفی نیاز می شوند. برخی از پر استفاده ترین و اصلی ترین مواد اولیه شوینده عبارتند از:

سیلیکات سدیم

سیلیکات سدیم قدرت خوب حذف کنندگی برای روغن ها و چربی ها را دارد، نوعی عامل بافر می باشد و قدرت پاک کنندگی بسیار خوب و بالایی دارد، سیلیکات سدیم برای پیشگیری و مقابله از خوردگی موثر بوده و در تولید برخی شوینده ها به کار می روند.

فسفات ها

فسفات ها رایج ترین افزودنی ها در ساخت و تولید کردن شوینده ها هستند. این مواد جهت آب های بسیار سخت و نرم کردن آن ها کاربرد دارند، یعنی با افزودن فسفات ها به انواع شوینده ها قدرت و توان پاک کنندگی آن ها را بالاتر می رود. البته برخی مشکلاتی زیست محیطی و سلامت انسان ها را نیز با خود دارد که باید به آن توجه کرد و در هنگام فروش مواد اولیه شوینده از نکات مهم و بسیار پر اهمیت همین موضوعات می باشد.

سدیم کربنات

سدیم کربنات محلول خوبی در آب است و به صورت جامد کاملا سفید رنگ می باشد. این ماده در صورتی که در داخل آب حل شود به آن خاکستر سودا گفته می شود. این ماده پرمصرف می‌ تواند رطوبت بالای هوا را جذب کرده و چون طعم آن قلیایی می باشد، ایجاد قلیایی شدن کرده و موجب کاهش تیرگی اسید خواهد شد.

بنابراین سدیم کربنات به صورت نوعی نمک است که آلودگی ها و کثیفی ها را کاملا پاک کرده و در تولید و‌ ساخت شوینده های مختلف و صابون های مختلف به کار می رود. البته نوعی پرکننده جهت ایجاد برخی سطوح صاف نیز می باشد.

تگزاپون

تگزاپون گاهی به صورت سفید صدفی و یا گاهی به صورت ان ۷۰ موجود است که البته نوع ان ۷۰ خاصیت خوب و خلوص بیش تری در مقایسه با نوع سفید صدفی دارد. این ماده در تولید و ساخت شوینده هایی که مات هستند مثل شامپوهای مختلفبه کار می روند. در واقع تگزاپون خمیری است با میزان و مقدار ویسکوزیته بسیار بالا.

اسپیناس شیمی

ایزوتیازولین

ترکیبات ایزوتیازولین از رایج ترین، معمول ترین و پرمصرف ترین نگه دارنده ها در انواع شوینده ها، برخی پوشش ها و حتی رنگ های مبتنی بر آب هستند.

کربوکسی متیل سلولز

کربوکسی متیل سلولز از به وجود آمدن کثیفی های مجدد پس از شستشو بر روی لباس ها و البسه پیشگیری کرده و برای شستشوی دادن لباس هایی از نوع نخ پنبه ای مناسب است.

سدیم پربورات

از مهم ترین ترکیبات شیمیایی که در انواع شوینده های البسه و لباس های خانگی است می توان سدیم پربورات را ذکر کرد. این ماده شیمیایی خوب به صورت کاملا سفید و پودرهای کریستالی است، در داخل آب حلالیت کم و ضعیفی دارد و استفاده کردن از آن به جهت حفظ کردن رنگ های لباس ها و هم چنین سفید کنندگی آن ها مفید است و موجب تجزیه وشدن و تحلیل رفتن ذرات کثیفی خواهد شد. در فروش مواد اولیه شوینده اصلی سدیم پربورات یکی از مهم ترین و بهترین گزینه ها است.

سدیم لوریل سولفات

این ماده شیمیایی خواص بی نظیر امولسیون کنندگی و حتی پاک کنندگی دارد، بنابراین یکی از مواد خوب و مهم در برخی شوینده ها و برخی صابون ها است که در فروش مواد اولیه شوینده ها اهمیت دارد.

بوراکس

بوراکس در داخل شوینده ها به عملکرد صحیح و درست آن کمک خواهد کردو پی اچ را در زمان شستشو دادن تنظیم کرده و نوعی ترکیب اساسی به حساب می آید. یعنی وقتی که بوراکس به آب اضافه بشود، پی اچ موجود در آب از حدود هفت خنثی بالاتر رفته و به هشت می رسد.

اسانس

اسانس ها با رایحه خوش خود در شوینده ها برخی از بوی های تند و شدید مواد شیمیایی را مهار کرده و این بوها در استفاده از اسانس و عطر کم تر می شوند. اسانس شامپو و مواد شوینده از مهم ترین این مواد هستند.

رنگ ها

ایجاد کردن یک رنگ خوب و جذاب در داخل انواع شوینده ها حس خوبی را در مصرف کنندگان فراهم می کند، چون اغلب خریداران و مصرف کنندگان شوینده های با رنگ های خوب را در مقایسه با شوینده هایی که سفید هستند، بیش تر دوست دارند.

اسپیناس شیمی

این رنگ ها با پوست انسان ها سازگار هستند، و کاملا مجاز در داخل شوینده ها استفاده خواهند شد. در هنگام فروش مواد اولیه شوینده نیز باید گروهی از رنگ ها را انتخاب کرد که این ویژگی ها را دارند.

مواد تولید کننده کف

این مواد نیز در داخل شوینده ها باعث ایجاد کف شده و عملکرد و کارایی شوینده ها در تمیز کردن ها را افزایش خواهند داد.

رایج ترین، اصلی ترین و پراستفاده ترین مواد اولیه شوینده ها عبارتند از:

اکسید آمین

اکسید آمین در واقع نوع خوب سورفاکتانت آمفورتریک است.

اسید سیتریک

اسید سیتریک جهت برطرف کردن بوی های بد در شوینده های مختلف کمک می کند.

آنزیم ها

پروتئین های طبیعی هستند که می توانند انواع لکه ها را تحلیل و تجزیه کنند.

الکل اتوکسیلات

نوعی سورفاکتانت است که به صورت کاملا غیر یونی می باشد.

اتانول

حلال به شکل الکل بی رنگ و بسیار شفاف است.

آب اکسیژنه

آب اکسیژنه از ساده ترین، اصلی ترین و پراستفاده ترین انواع سفید کننده ها است که برای لکه زدایی ها کاربرد دارد.

عطرها

در ایجاد کردن رایحه‌ های خوب و مطبوع استفاده می شوند.

پلیمرها

در داخل لایه های مختلف پارچه ها نفوذ کرده و کثیفی و گرد و غبار داخل آن ها را متلاشی کرده، از رسوب کردن و ایجاد مجدد لکه ها نیز پیشگیری خواهند کرد.

پلی وینیل الکل

نوعی پلیمر کاملا مصنوعی که می تواند در داخل آب حل شود.

نحوه فروش مواد اولیه شوینده

فروش مواد اولیه شوینده در مراکز بزرگی مانند اسپیناس شیمی انجام می شود و برای خرید آن هادر ابتدا باید این مواد را بشناسید، که در این نوشته برخی از مواد اولیه پرمصرف و مهم را معرفی کردیم. البته تمامی مواد اولیه تنها به موارد ذکر شده محدود نمی شود. انواعی از مواد شیمیایی هستند که به عنوان مواد اولیه در شوینده ها خریداری و سپس مصرف می شوند. برای خرید آن ها راه های مختلفی جهت اقدام کردن هستند که یکی از آن جمله خرید از شرکت اسپیناس شیمی است. اسپیناس شیمی فروش مواد اولیه شوینده را از هر نوع که باشد انجام می دهد و برای شما این مواد را تامین می کند. قیمت و فروش مواد اولیه شوینده نیز کاملا به نحوه عملکرد و کارایی آن بستگی دارد.

 

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x