بهترین زمان شستشوی فرش چه موقع است؟

در این خبر میخواهیم به جواب این سوال بپردازیم که بهترین زمان شستشو فرش چه موقع است؟ سپردن فرش به قالیشویی یک امر بسیار مهمی است که برای ما بشمار می آید که شاید همه ما چندین بار با آن مواجه شده باشیم. خانه تکانی از آیین باستانی ما ایرانی ها می باشد و به همین علت بیشتر مردم دوست دارند نوروز که دید بازدید خانه تکانی کنند با اینکه الان بیشتر مردم آپارتمان نشین شدند و نمی تواند خودشون این کار را انجام دهند به قالیشویی های مجاز این کار را محول می کنند ولی بهترین زمان شستشو فرش زمان اواخر سال نیست به علت حجم بالا فرش و قالی در مجموعه های قالیشویی باعث می شود این امر درست انجام نشود ولی لازم بذکر است که قالیشویی خوب تجریش تمام تلاش خود را می کند تا به بهترین نحوه این کار را انجام دهد.

عواملی که باعث می شود قالی شما به قالیشویی برود به خودتان برمی گردد این که چند مرتبه در هفته فرش را جارو می کنید و چقدر به تمیزی فرش خود اهمیت می دهید اگر فرش خود را بالای ۲ دفعه جارو کنید و به آن اهمیت دهید شاید یکبار در سال کافی باشد. ولی اتفاق های غیر قابل پیشبینی هم ممکن است بیفتد مثل ریختن مایعات روی فرش ، مدفوع حیوانات خانگی ، آلودگی و ذرات خاک ، کودکان بخاطر شیطنت هایی که دارند ممکن است خیلی سریع فرش را کثیف کنند که این باعث می شود تعداد دفعات رجوع به قالیشویی بیشتر شود. فرش موقعی که کثیف می شود نیاز به شستشو دارد که می توانید از معتبرترین قالیشویی در تجریش استفاده کنید البته اگر در تهران زندگی میکنید قالیشویی های تجریش به سادگی مشکل فرش را رفع میکنند. سایت نقدونه و سامانه قالی سنج تمام تلاش خود را کرده اند تا بتوانند بهترین قالیشویی ها در تهران را به شما معرفی کنند.

بهترین زمان شستشو فرش بهار و تابستان است بخاطر اینکه هم از نور خورشید برای خشک شدن فرش ها استفاده می شود هم در فصل پاییز و زمستان بخاطر بارندگی امکان دارد تحویل فرش به تعویق بیفتد و حجم کاری در زمستان و دو ماه آخر سال بسیار بالا است امکان دارد کیفیت پایین بیاد پس ۶ ماه اول سال بهترین زمان شستشو فرش می باشد با بهترین قالیشویی تجریش تماس بگیرید تا از بهترین خدمات بهره مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا