امکانات درمانی عربستان، دوستانه در اختیار زائران ایرانی قرار می‌گیرد

 به گزارش نخ نیوز، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر ایران در گفت‌وگویی با اشاره به جزییات این توافق، اظهارداشت: در دو اجلاسیه بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر در مصر و ژنو با دکتر جلال، رئیس هلال احمر عربستان سعودی در خصوص همکاری‌های مشترک جمعیت هلال احمر دو کشور برای حج ملاقات داشتیم.

وی افزود: در تداوم این ملاقات‌ها، ظهر امروز (۱۹ تیرماه) در سرزمین منا نیز ملاقاتی با دکتر جلال داشتیم که مقرر شد بتوانیم از تمام امکانات هلال احمر عربستان در خدمت به زائران بیت‌الله الحرام کمک بگیریم.
کولیوند تصریح کرد: قرار شد زائرانی که به علت فوریت تداوم درمان می‌بایست زودتر به کشور بازگردند با آمبولانس‌های هلال احمر عربستان به فرودگاه جده منتقل شوند. همچنین زائرانی که امکان مسافرت عادی به سمت مدینه ندارند، در صورت اعلام جمعیت هلال احمر ایران، با آمبولانس به مدینه منتقل شوند. 

وی تصریح کرد: مقرر شد همه امکانات درمانی را که در عربستان به آن نیاز داریم، در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گیرد. تمام این خدمات به زوار بیت‌الله الحرام به صورت برادرانه و دوستانه انجام خواهد شد. دکتر جلال از این همکاری مشترک و متخصصان درمانی قوی جمهوری اسلامی ایران که در این سرزمین حضور دارند، ابراز خرسندی کرد.

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x