اژه‌ای: ۱۱۰ میلیارد تومان برای رفع مشکل مراکز قضایی قم اختصاص یافت

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای شامگاه پنجشنبه در نشست خبری سفر هیات عالی قضایی به استان قم، ضمن قدردانی از مهمان‌نوازی مردم متدین، انقلابی و شهید پرور این استان، افزود: با اختصاص این اعتبار و با همکاری استانداری ظرف مدت ۲ سال مسائل و مشکلات این بخش‌های مورد اشاره با لحاظ اولویت‌ها رفع خواهد شد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به ملاقات‌های مردمی مسئولان ارشد دستگاه قضایی در جریان سفر استانی به قم، ادامه داد: مسئولان عالی دستگاه قضا در جریان سفر به استان قم با حدود ۳۳۰ تن از مردم بصورت چهره به چهره دیدار کردند و نسبت به جمع‌آوری نامه‌های مردم اقدام شد؛ تاکید کرده‌ایم با تشکیل کارگروهی در راستای ترتیب اثر دادن به مسائل و مشکلات مطرح شده از جانب مردم در این دیدارها و همچنین موضوعات طرح شده از جانب آنها در نامه‌های ارسالی، اقدامات لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: برخی مسائل و موضوعات مطرح شده از جانب مردم در دیدارهایی که امروز با مسئولان قضایی داشتند، ناظر بر پرونده‌های کثیرالشاکی بود که ضرورت دارد درخصوص آنها تصمیمات عاجل اتخاذ شود.

رییس دستگاه قضا با اشاره به حضور نمایندگان قوه قضاییه در نقاط مختلف استان قم مانند کهک، جعفرآباد، سلفچگان و خلجستان در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم این‌ استان گفت: در جریان جلسه‌ای که بعدازظهر امروز برگزار شد، گزارش نمایندگان اعزامی ما در خصوص وضعیت مراکز قضایی استان قم، مورد بررسی قرار گرفت و در راستای رفع مسائل و مشکلات مراکز مورد اشاره، تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

محسنی اژه‌ای همچنین به دیدارهای خود با اقشار مختلف مردمی، روحانیون و تولیدکنندگان و صنعتگران قمی اشاره کرد و تاکید داشت: در حد توان در راستای رفع مسائل و مشکلات مطرح شده از جانب اقشار مختلف مردم قم تلاش خواهیم کرد.

دیدار با اقشار مختلف مردم و روحانیون و قضات و کارکنان دادگستری استان قم، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های روز نخست سفر رئیس قوه قضاییه به قم بود.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای صبح روز پنجشنبه در قالب هفتمین سفر استانی خود وارد استان قم شد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x